728 x 90

قتل عام 67,نقض حقوق بشر,

نامه سرگشاده جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین در بوشهر به کمیسر عالی حقوق‌بشر آقای زید رعدالحسین

-

زید رعد الحسین، کمیسر عالی حقوق بشر  سازمان ملل
زید رعد الحسین، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل
مقام محترم کمیسر عالی بین‌المللی حقوق‌بشر زید رعد الحسین

با سپاس و درود فراوان به همه پیشوایان آزادی و ره روان پاک حقوق‌بشر. بسا جای خرسندی است که جنابعالی را در سمت و مقام خطیر دفاع از حقوق‌بشر، می‌بینیم و یاد و خاطره انسانهای آزاده‌یی که به‌خاطر کمک و دفاع از حقوق‌بشر صدق و فدا را هدیه نمودند و با خون خود قانون حقوق‌بشر را نوشتند گرامی و عزیز می‌داریم و با توجه به این‌که جنابعالی مقام دفاع از حقوق‌بشر را به عهده‌دارید و کم و بیش اطلاع و آگاهی دارید که از اوایل حکومت ضدبشری ولایت فقیه خمینی تا جانشین‌اش خامنه‌ای تا کنون بر مردم ایران چه گذشت و چه می‌گذرد. آری اگر از روز نخست این حکومت ضد‌بشری، سازمانهای حقوق‌بشری و ارگانهای ذیصلاح بین‌المللی از جنایات خمینی چشم‌پوشی نمی‌کردند هیأت مرگ خمینی سر بیرون نمی‌آورد و شکنجه و قتل‌عام سال 67 اتفاق نمی‌افتاد و خون بیش از 30هزار نفر زندانی بی‌گناه مجاهد و مبارز که شامل زنان حامله و دختران 13ساله و هزاران دانش‌آموز و دانشجو، بر زمین ریخته نمی‌شد و حقوق‌بشر مستمراً پایمال نمی‌گردید و حاکمان ستمکار در جهان پدیدار نمی‌شدند و نتیجه مماشات عاقبتش این بوده و هست.

جناب رئیس با توجه افشاگری فایل صوتی آقای منتظری که اکنون جهان از آن مطلع گردیده است از جنابعالی می‌خواهیم که با قدرت هرچه تمام‌تر به حکومت ولایت فقیه که رأس آن کسی که دستش در خون قتل‌عام شدگان سال 67 است یعنی خامنه‌ای جلاد، قرار گرفته و موج اعدام در ایران تمامی ندارد، فشار بیاورید تا حربه اعدام را بر زمین بگذارد چون با حربه اعدام مردم ایران را مرعوب کرده و به حکومت ضدبشری خود ادامه می‌دهد. لذا از جنابعالی خواستاریم که پرونده قتل‌عام 67 را پیگیری کنید و به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهید و در دادگاههای بین‌المللی جنایت علیه بشریت عاملان و آمران قتل‌عام را به دست عدالت بسپارید تا دیگر هیچ جنایتکاری در جهان در برابر حقوق‌بشر جرأت گستاخی و قدعلم‌کردن نداشته باشد به امید این‌که جهانی بدون نقض حقوق‌بشر پیش رو داشته باشیم.

پیشاپیش از جنابعالی در پیشبرد دفاع از حقوق‌بشر تشکر و سپاسگذاری می‌نماییم دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران.. بوشهر. مهر 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaf1d52c-f7f0-40ca-aa18-b31ef2d51900"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات