728 x 90

اخبار اعتراضى,

تظاهرات فرهنگیان بازنشسته در تهران و شهرهای مختلف کشور

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
شعار بازنشستگان: خط فقر سه میلیون، حقوق ما یک میلیون، منزلت معیشت حق مسلم ماست

صبح امروز سه‌شنبه ۶ مهر (۲۷ سپتامبر) هزاران تن از فرهنگیان بازنشسته در تهران و دیگر شهرهای کشور از جمله شهرهای کرمانشاه، اصفهان، زنجان، کرمان، شیراز، تبریز، الیگودرز، مشهد، رشت، ابهر، ایلام، یزد، گرگان، همدان، بهبهان، بیرجند، بجنورد، سنندج و نهاوند و شهرهایی از استان گیلان... در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایا و وضعیت بسیار بد معیشتی‌شان دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

شمار زیادی از فرهنگیان بازنشسته از تهران و شهرهای اطراف در مقابل مجلس ارتجاع دست به تظاهرات زدند. نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از پیوستن مردم به معترضان، آنها را محاصره کرده و راههای ورود به منطقه را بستند.

تظاهر کنندگان در تهران و سایر شهرها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «منزلت معیشت حق مسلم ماست»، «خط فقر سه میلیون، حقوق ما یک میلیون»، «بازنشستگان=فراموش شدگان»، «شرمندگی مسئولان از حقوق بازنشستگان (در برابر) حقوقهای نجومی»، «تکریم بازنشستگان= توجه به معیشت آنان».

در حالی فرهنگیان و بازنشستگان در سخت‌ترین شرایط معیشتی به‌سر می‌برند که ثروتها و درآمدهای کشور صرف پروژه‌های ضد ملی اتمی، نظامی، امنیتی، صدور تروریسم و سرکوب می‌شود یا توسط سردمداران رژیم چپاول و روانه حسابهای بانکی آنها می‌شود. تا رژیم ضدانسانی و ضدایرانی ولایت‌فقیه بر سر کار است فقر و بیکاری و تورم هر روز تشدید می‌شود. مقاومت ایران ضمن همبستگی با معترضان عموم مردم به‌ویژه جوانان را به حمایت از آنان فرا می‌خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
6مهر 1395 (27سپتامبر 2016)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d41639e-26d8-48d8-a8d2-b7db73ce576e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات