728 x 90

نه به آخوند حسن روحانى,

تظاهرات علیه حضور رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در مجمع عمومی ملل متحد (کلیپ + تصویر)

-

تظاهرات علیه حضور رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در مجمع عمومی ملل متحد
تظاهرات علیه حضور رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در مجمع عمومی ملل متحد
در اعتراض به حضور آخوند روحانی در نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی ملل متحد، هموطنان آزاده و اشرف‌نشانان و حامیان مقاومت در یک تظاهرات اعتراضی در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک، حضور سفر نماینده رژیم رکورد‌دار اعدام در ملل‌متحد را محکوم کردند و خواستار محاکمه سران این رژیم به‌خاطر ارتکاب جنایت علیه بشریت به‌ویژه در قتل‌عام 67 در دادگاههای بین‌المللی شدند.

 
این تظاهرات از ساعت 10 صبح به وقت نیویورک همزمان با اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک داگ همرشولد در مقابل مقر سازمان ملل آغاز شد.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در پیامی به شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت:
 
 
نمایندهٴ رژیمی به ملل‌متحد می‌آید که ۱۲۰ هزار زندانی سیاسی را اعدام کرده است. رژیمی که ۳۰ هزار زندانی سیاسی را با یک حکم جنایتکارانه در تابستان ۱۳۶۷ اعدام کرده است. خمینی دستور داده بود که هر کس که به سازمان مجاهدین وفادار است، باید اعدام شود و روحانی در آن زمان از بالاترین تصمیم‌گیرندگان در رژیم ایران بود.

 
امروز در ایران، جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان در حال گسترش است. بالاترین سران رژیم، به‌صورت علنی از ارتکاب این کشتار دفاع کرده‌اند. وزیر دادگستری دولت روحانی گفته‌ است به‌این قتل‌عام افتخار می‌کند. این اعتراف‌ها به‌مثابه اسناد غیرقابل انکار درباره شرکت در جنایت علیه بشریت، مسئولیت ملل‌متحد را برای به ‌محاکمه کشاندن سران این رژیم، مضاعف کرده است.

خانم رجوی افزود: آخوند روحانی نماینده ملت ایران نیست؛ او نماینده دشمن سفاک ملت ایران است. او علاوه بر مشارکت فعالش در همه جنایات این رژیم از روز اول، کارنامه دوران ریاست جمهوری‌اش یک‌سره با کشتار و انهدام و تاراج منابع ملی ایران پر شده است.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت جامعه جهانی به‌ویژه شورای امنیت و مجمع عمومی ملل‌متحد را به تحقیق پیرامون جنایات رژیم ایران به‌خصوص قتل‌عام ۶۷ و قرار دادن مسئولان این جنایت بزرگ علیه بشریت در مقابل عدالت فراخواند و تأکید کرد که این جدی‌ترین شاخص احترام به حقوق‌بشر در تاریخ معاصر است.

در این تظاهرات سناتور جوزف لیبرمن، سر جفری رابرتسون وکیل برجسته انگلستان که چندی پیش تحقیقاتی را درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67 با حکم خمینی انجام داده بود، هیأت کشیشان نیویورک، کشیش سعید عابدینی و همچنین پهلوان مسلم اسکندر فیلابی سخنرانی کردند.
 

 

 
سناتور جوزف لیبرمن سخنران بعدی تظاهرات نه به آخوند روحانی بود؛ وی از جمله گفت، ما برای آرمان آزادی این‌جا هستیم که یک آرمان خدایی است. رژیم حاکم بر ایران که ادعای عمل بر مبنای فرمان خدا را دارد، چه طور می‌تواند این‌چنین فرزندان خدا را کشتار کند، حقوق‌بشر مردم خودش را نقض کند؟ تروریسم را حمایت کند و به همسایگانش تجاوز کند؟ این یک نظام مذهبی نیست... مقاومت در برابر استبداد، اطاعت از خداست.

وی افزود، به سازمان ملل می‌گوییم، با خنده‌های روحانی فریب نخورید؛ او عروسک خیمه‌شب بازی خامنه‌ای و سپاه پاسداران است. زمان تغییر فرا رسیده است.

 
 
سناتور لیبرمن در سخنان خود همچنین از تکمیل انتقال همهٴ مجاهدان اشرفی از لیبرتی ابراز خشنودی کرد و سپس اضافه کرد که بعد از توافق اتمی هیچ تغییری در رفتار رژیم صورت نگرفته است و باید نتیجه‌گیری کرد که این رژیم تغییر نخواهد کرد؛ لذا تنها راه تغییر دادن این رژیم این است که مردم ایران قیام کنند و این رژیم را که سرکوبشان می‌کند... سرنگون کنند... مردم ایران می‌توانند در دومین انقلاب خودشان به پیروزی برسند... .

 
سر جفری رابرتسون حقوقدان برجسته که چندی پیش تحقیقات با ارزشی درباره قتل‌عام 67 به‌عمل آورده بود، در سخنرانی خود در تظاهرات نیویورک قتل‌عام 67 را بدترین جنایت جنگی در تاریخچهٴ معاصر جهان دانست و گفت، در سال 1988هزاران هزار زندانی سیاسی که بسیاری حتی دورهٴ زندان خود را طی کرده بودند، اعدام شدند؛ این اقدام وحشتناک نه مورد تحقیق قرار گرفته و نه مجازاتی در ارتباط با آن صورت گرفته است.
 

وی با اشاره به تحقیقات خودش درباره قتل‌عام 67، بر لزوم حسابرسی از عاملان این قتل‌عام، از جمله سران کنونی رژیم تأکید کرد و بی‌عملی ملل‌متحد را در قابل این جنایات محکوم کرد.

سر جفری رابرتسون افزود، این رژیم بالاترین تعداد اعدامها به نسبت جمعیت در جهان را دارد.
 

نمایندگان کلیساها در سخنرانی‌هایشان با محکوم‌کردن پذیرش نمایندهٴ فاشیسم مذهبی در سازمان ملل، خواهان حسابرسی از رژیم آخوندی به‌خاطر جنایاتش در ایران و سرکوب اقشار مختلف و پیروان اقوام و اذهاب مختلف شدند.

 
 
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی ضمن تبریک تکمیل پیروزمند انتقال مجاهدان اشرفی از لیبرتی گفت، ما امروز این‌جا جمع شده‌ایم تا به دبیرکل ملل‌متحد بگوییم، آخوندی که تحت عنوان نمایندهٴ ایران در اجلاس مجمع عمومی ملل‌متحد شرکت می‌کند... قاتل فرزندان مردم ایران است. او از سران رژیمی است که از بدو حاکمیت، فقط 120هزار زندانی سیاسی را کشتار کرده است... وی... یکی از عاملان قتل‌عام 67 را به‌عنوان وزیر دادگستری برگزیده است.
 

وی اضافه کرد که حداقل انتظار مردم ایران این است که عاملان قتل‌عام 67 به دادگاه کشیده شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4aa93d66-82b8-4dbc-91fc-f242b38c961c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات