728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

انتقال موفقیت‌آمیز ساکنان لیبرتی پیروزی مردم ایران و حامیان آزادی و دموکراسی

-

بیانیه گروه دوستان ایران آزاد در هلند
بیانیه گروه دوستان ایران آزاد در هلند
گروه دوستان ایران آزاد در هلند از انتقال موفقیت‌آمیز و کامل تمامی ساکنان کمپ لیبرتی، اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، از عراق به اروپا استقبال می‌کند و به خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران، اعضا و حامیان مقاومت ایران و به‌طور خاص ساکنان لیبرتی برای این پیروزی با شکوه تبریک می‌گوید.

این همچنین یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران و تمامی کسانی است که از آزادی و دموکراسی در ایران حمایت می‌کنند این پیروزی نتیجه ۱۳ سال پایداری عظیم اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در کمپ اشرف و لیبرتی علیه رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران است. آخوندها بارها تلاش کردند تا تمامی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران به‌خصوص ساکنان کمپ لیبرتی را نابود سازند و آنها تنها طرفی بودند که سعی می‌کردند در پروسه انتقال ساکنان اخلال ایجاد کنند.

ما از خانم مریم رجوی به‌خاطر تلاشهای خستگی‌ناپذیر و نقش منحصربه‌فرد او در هدایت تلاشهای بین‌المللی برای حفاظت و انتقال امن تمامی ساکنان لیبرتی ستایش و قدردانی می‌کنیم. او حیاتی‌ترین نقش را در سخت‌ترین دوران ایفا کرد که نشان‌دهنده قدرت رهبری او است.

همان‌طور که کمیساریای عالی پناهندگان اظهار داشت، موفقیت این پروژه به‌دلیل "همکاری ساکنان با پروسه باز اسکان" و "تعهد ساکنان برای تقبل هزینه‌های مربوط به آن" به دست آمد. "تعهد" مقاومت ایران و تلاشهای آنها در تقبل هزینه‌ها "نقشی حیاتی در اجرا راه‌حل جاری برای این گروه" داشت... ..

انتقال موفقیت‌آمیز ساکنان لیبرتی از عراق همزمان با افشای سخنان آقای منتظری در دیدار با مقامات "کمیته مرگ" آخوندها که مسئول قتل‌عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در تابستان سال ۱۹۸۸ (۱۳۶۷) بودند و همچنین تشکیل جنبش دادخواهی مردم ایران برای سپردن آمران و عاملان این قتل‌عام به دست عدالت، نوید دهنده سرنگونی رژیم آخوندی و پیروزی مردم ایران در نبردشان برای آزادی و دموکراسی است.

پروفسور دکتر هِنک دو هان
پرزیدنت گروه هلندی دوستان ایران آزاد
رئیس سابق کمیته روابط خارجی در پارلمان هلند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3e53beb-e319-4315-884d-549190c1b8c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات