728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

نامه تبریک جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران در بوشهر به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

-

نامه تبریک دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران در بوشهر
نامه تبریک دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران در بوشهر
جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران در بوشهر طی نامه‌یی به خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت پیروزی مقاومت ایران را تبریک گفتند. در این نامه خطاب به خانم رجوی آمده است:
با سپاس و قدردانی از مبارزه به‌حق و شایسته شما در دو دیکتاتوری شاه و شیخ و علی الخصوص زحمات بی‌دریغ و خستگی نا پذیر شما در طول 14سالی که با رنج و مشقت طا قت فرسا و پیگیری مستمر در عرصه بین‌المللی نسبت به حفاظت از مجاهدین در زندان لیبرتی که خامنه‌ای جنایتکار و پاسدارانش خواب نابودی یکایک مجاهدین را دیده بودند که با هوشیاری و درایت و کلام گهر بار می‌توان و باید خویش همه دسیسه‌ها را در هم شکستید و پیروزی بزرگ دیگری به کارنامه مجاهدین و مقاومت ایران علیه ولایت فقیه خامنه‌ای اضافه نمودید و به کوری چشم خامنه‌ای همگی مجاهدین صحیح و سالم به کشور آلبانی و سایر کشورهای منتقل گردیدند. به میمنت و مبارکی این پیروزی بزرگ و سرنوشت‌ساز شما، خدا را شاکر و سپاسگذاریم که دعای شما را اجابت نمود و بر همه مجاهدین منت نهاد و دسیسه را در هم شکست و مجاهدین صدق و فدا را رها ساخت.

آری ما جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان هوادار مجاهدین خلق ایران به نیابت از پشتیبانان مقاومت در استان بوشهر این پیروزی را به شما و برادر مسعود رجوی و همه اشرفیان و اشرف‌نشانان و پشتیبانان مقاومت در داخل و خارج و انسانهای آزاده از پنج قاره جهان تبریک و شاد باش می‌گوییم.

به امید سرنگونی رژیم جنایتکار خامنه‌ای
درود و هزاران درود بر شما و شیر همیشه بیدار
پیروز باشید
بو شهر شهریور 95 - اشرف 400.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53feeea8-0d1e-4c06-b3fe-af04c13dd003"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات