728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمعات اعتراضی کارگران، معلمان و دفتریاران در تهران و گلستان

-

تجمع اعتراضی دفتریاران در تهران
تجمع اعتراضی دفتریاران در تهران
تهران – اعتصاب 800نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی لادن

روز یکشنبه 21شهریور95 نزدیک به 800نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی لادن، در اعتراض به حذف پاداشهای سالیانه مثل عیدی سال 94 و حق سابقه، سومین روز اعتصاب خود را شروع کرده‌اند، عیدی و سنوات و سایر مزایای کارگری نزدیک به 6ماه است که به کارگران محروم داده نشده است.

اعتراض و اعتصاب کارگران همچنین به‌خاطر نفوذ دادن یک مزدور وزارت اطلاعات در بین کارگران است که کارگران خواهان بیرون انداختن این مزدور و جلوگیری از آلوده شدن محیط کارشان هستند.

تهران - تجمع اعتراضی دفتریاران کشور در مقابل کانون سر دفتران در تهران

به گزارش دریافتی؛ جمعی از سر دفتران کشور روز شنبه 20شهریور در اعتراض به حذف امضاء دفتریاران از دفاتر اسناد رسمی در مقابل کانون سر دفتران و دفتریاران در تهران تجمع برگزار کردند. تجمع کنندکان معترض در این تجمع خواستار به‌رسمیت شناختن حقوقی و شغلی سر دفتران و دفتر یاران در خصوص کار تخصصی خود شدند.

گلستان – مراوه تپه تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی و معلمان حق‌التدریس
امروز 20شهریور مربیان و معلمان حق‌التدریسی و پیش دبستانی شهرستان مراوه تپه گلستان در دفتر فرماندار در اعتراض به فراخوانده نشدن برای تدریس در سال جدید تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9112b2d-eddc-48ce-9443-43c2ac64f80e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات