728 x 90

اخبار اعتراضى,

سه تجمع اعتراضی در یاسوج، تهران و هفت تپه

-

جوانان یاسوج  با تشکیل زنجیره انسانی مانع تخریب ورزشگاه این شهر شدند
جوانان یاسوج با تشکیل زنجیره انسانی مانع تخریب ورزشگاه این شهر شدند

یاسوج - جوانان با تشکیل زنجیره انسانی مانع تخریب ورزشگاه این شهر شدند

بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز سه‌شنبه نهم شهریور جمعی از جوانان ورزشکار در یاسوج با تشکیل زنجیره انسانی در مقابل ورزشگاه تختی این شهر، مانع تخریب آن توسط مأموران شهرداری شدند.
 
 
جوانان معترض همچنین با نشستن در بیل لودر از تخریب سکوهای ورزشگاه جلوگیری کردند.
 


خاطرنشان می‌شود روز جمعه پنجم شهریور، شهرداری رژیم در یاسوج، جهت ساخت پارکینگ، اقدام به تخریب قسمتی از ورزشگاه تختی این شهر کرده بود که با اعتراض جوانان مواجه شد. جوانان سرانجام روز سه‌شنبه با تشکیل زنجیره انسانی از ادامه تخریب ورزشگاه جلوگیری کردند.
 

تهران: نهمین روز تجمع آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس ارتجاع

روز چهارشنبه دهم شهریورماه 95 از ساعت 11 صبح آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس ارتجاع نهمین روز تجمع اعتراضی خود را برگزار کرده و خواهان تعیین‌تکلیف وضعیت خود مبنی بر استخدام و بیمه می‌باشند.

هفت‌تپه: تجمع اعتراضی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه

صبح روز چهارشنبه 10شهریورماه جمعی از کارگران نی بر مجتمع کشت‌ و صنعت هفت تپه، در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی کارفرمای جدید، در محوطه کارخانه و در مقابل ساختمان اداری این مجتمع تجمع اعتراضی برپا کردند. این تجمع اعتراضی در واقع از سرگیری مجدد اعتراضات کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81eea559-35ce-4c20-9227-e1692a006747"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات