728 x 90

کودکان قربانیان اعتیاد,

گسترش اعتیاد کودکان خیابانی و بی‌سرپرست در ایران

-

اعتیاد کودکان خیابانی ره‌آورد دیگری از نظام آخوندی
اعتیاد کودکان خیابانی ره‌آورد دیگری از نظام آخوندی
گسترش و افزایش اعتیاد کودکان خیابانی و بی‌سرپرست در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی به نقطه‌ای رسیده است که دولت آخوند روحانی به‌اجبار یک مرکز تخصصی ترک اعتیاد برای کودکان راه اندازی کرده است.

همایون هاشمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان رژیم 31خرداد 96 در مجلس ارتجاع افزایش اعتیاد در بین کودکان را یک زنگ خطر جدی برای نظام توصیف کرد و گفت: 'تعداد کودکان معتاد کشور به اندازه‌ای افزایش یافته که بهزیستی اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی درمان اعتیاد کودکان خیابانی و بی‌سرپرست کرده است'.

عضو مجلس ارتجاع با اشاره به افزایش اعتیاد کودکان خیابانی و بی‌سرپرست در ایران تحت حاکمیت این رژیم گفت: مصرف مواد مخدر در کشور شایع است و مدیریت و کنترل مصرف مواد مخدر دچار بی‌توجهی مسئولان است.

نماینده دیگر رژیم از شاهین‌دژ بدون اشاره به منشأء این فجایع که حاکمیت سراپا فساد آخوندی است همچنین درباره گسترش مصرف مواد مخدر در بین زنان نیز اظهار داشت: 'متأسفانه سن مصرف مواد مخدر در کشور کاهش یافته و تمایل بانوان کشور نیز به مصرف مواد مخدر نیز افزایش یافته است که این موضوع زنگ خطری جدی بوده و جای نگرانی دارد؛ البته در حال حاضر الگوی افراد از سمت مصرف مواد مخدر سنتی به صنعتی تغییر کرده این در حالی است که عوارض مواد مخدر صنعتی بسیار بالا بوده و ترک آنها نیز بسیار مشکل است'.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3eec8d5b-7143-497a-9552-27a13a0cb8ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات