728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

”خاکریز فرهنگی“و وحشت از فرو ریختن آن

-

ترس رژیم از جوانان
ترس رژیم از جوانان
به دنبال هیاهوی علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در مورد ولنگاری فرهنگی، آخوند علم‌الهدی با راه‌انداختن جارو جنجال دجالگرانه مبنی بر این که مشهد شهر مقدسی است و نباید کنسرت در آن برگزار شود، عملاً مانع برگزاری کنسرت در این شهر شد.

وزیر ارشاد دولت آخوند حسن روحانی نیز ناگزیربه تمکین شد.

پیش از این نیز علم‌الهدی در فروردین‌ماه ٨٧ گفته بود «شهر مشهد از هر گونه برنامه‌های فرهنگی- هنری، انواع فیلم‌های اکران‌شده و کنسرت‌های موسیقی مستثنا شود و اجرای برنامه‌ها با نظارت شورای فرهنگ عمومی استان باشد» . (سایت حکومتی آفتاب23مرداد95)

با این اقدام نماینده خامنه‌ای در مشهد، راه برای سایر امام جمعه‌های رژیم نیز باز شد و به‌دنبال او تعدادی از ائمه جمعه رژیم در شهرهای مختلف از جمله آخوند ایمانی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در شیراز نیز در مورد برگزاری کنسرت در شهرهای محل سکونتشان جنجال به‌پا کردند.

نماینده خامنه‌ای در شیراز گفت کنسرت آب و نان نمی‌آورد و خواهان ممنوعیت برگزاری کنسرت در این شهر شد.

ائمه جمعه استان یزد نیز با صدور بیانیه‌ای خواستار ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهرهای این استان شدند.

آنان دجالگران ادعا کردند دستهای پشت پرده می‌خواهند مردم را از مسجد به سینما و کنسرت بکشانند (سایت حکومتی یزد ندا 5شهریور95)

هنوز جیغ و داد ائمه جمعه رژیم در مورد برگزاری کنسرت تمام نشده است، به ناگهان از انبان دجالگری آنان ساز مخالفت با سینما و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز بیرون.

در نماز جمعه 5شهریور 95 تعدادی از آنها نسبت به وجود سینما در شهرهای محل سکونتشان قشقرق به‌پاکردند و در این رابطه امام جمعه اصفهان گفت: ”بنده سر در این به‌اصطلاح سینماها را که میبینم قلبم به درد می‌آید... اینهمه در این شهر ما شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم که آخرش اینطور بشود؟ (با فریاد) عکس فلان زن هنرپیشه‌ی معلوم الحال را بزنیم سر در سینما که جوانهای ما تحریک بشوند و پول بدهند و بروند تماشا... ؟ نخیر... دیگر تمام شد... اصفهان شهر شهیدان است... سینما نمی‌خواهد... هرکس هم می‌خواهد برود سینما، یک توک پا برود شهرهای اطراف فیلمش را ببیند و برگردد! “

امام جمعه شیراز نیز از این‌که دستفروشهای محروم برای گذران معیشت زندگی در شهر دکه فروش ”کاهو سکنجبین، بساط چای، جوجه کباب“دارند، آنان را متهم به انجام کار خلاف شرع آخوندی کرد زیرا از نظر او در شیراز ”دورهمی باید فقط در مسجد و هیأت و حسینیه باشد! “

بر کسی پوشیده نیست که این مرتجعان دین‌فروش تمامی تراوشات ذهنی خودشان را بی‌شرمانه به دین و شرع نسبت می‌دهند.

همچنین این نیز بر کسی پوشیده نیست که اصل ماجرا وحشت آخوندهای خامنه‌ای از شکافی است که می‌دانند اگر باز شود، چیزی از آنها باقی نمی‌ماند، همان که خامنه‌ای تحت عنوان خاکریز فرهنگی از آن یاد کرد که در صورت فروریختن چیزی باقی نمی‌ماند. غافل از این‌که این بستن و خفه کردنها هم، همان سرنوشت را برای رژیم رقم خواهد زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80d50a2c-05e8-446b-9c1e-f473ec423797"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات