728 x 90

سوريه,

آماده سازی رزمندگان برای آزادسازی کامل حلب + کلیپ

-

آماده سازی رزمندگان برای آزادسازی کامل حلب
آماده سازی رزمندگان برای آزادسازی کامل حلب
گروه‌های رزمنده اعلام کردند در حال آماده‌سازی برای ورود به‌عملیات بزرگی به‌منظور آزادسازی کامل حلب هستند.

هدف از این مرحله تثبیت مواضعی است که در هفته‌های اخیر به‌دست رزمندگان آزاد شده است.

علاوه بر این رزمندگان فیلمهایی منتشر کردند که در آن اجساد دهها تن از نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرای تحت‌امر آنها در صحنه‌های نبرد نشان داده می‌شود.
 
در روزهای گذشته تعداد تلفات رژیم اسد در جنوب حلب بسیار افزایش داشته است.

پیروزیهای پی‌درپی رزمندگان در جبهه‌های حلب و حومه آن هم‌چنان ادامه دارد.

یورش جدید عناصر اسد و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران که قصد داشتند مواضع آزاد شده در جنوب حلب را تصرف کنند توسط گروه‌های رزمنده با شکست روبه‌رو شد.

رزمندگان می‌خواهند ارتفاعات استراتژیکی ‌ام‌القرا را که بر روی جاده راموسه دید و تیر دارد آزاد کنند.

تلفات دشمن در نبردهای اخیر مضاعف شد. منابع مطلع گفتند رژیم اسد در این منطقه نزدیک به 200 کشته بر جا گذاشته است. رسانه‌های خبری وابسته به رزمندگان خبر دادند یک گروه شیعه وابسته به رژیم ایران که تعداد آنها به هشتاد تن می‌رسید در جاده منتهی به روستای ‌ام‌القرا به کمین رزمندگان افتادند.

دهها تن دیگر از آنها نیز زمانی که قصد داشتند به سوی دانشکده فنی هوایی، منطقه راموسه تپه‌های محروقات و الجمعیات و شهرک های الحویز و القراصی در جنوب حلب نزدیک شوند به‌دست رزمندگان کشته شدند.

فیلمهای هوایی که توسط رزمندگان منتشر شد شمار زیاد کشته‌های رژیم را نشان می‌دهد که در منطقه راموسه به زمین افتاده‌اند.

تصاویر تعدادی از کشته شدگان دشمن در سایتهای اجتماعی منتشر شده است.

رزمندگان همچنین فیلمی را منتشر کردند که در آن کشته شدن شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران توسط موشک های هدایت شونده را نشان می‌دهد.

این شبه‌نظامیان قصد داشتند در منطقه راموسه به دانشکده فنی نفوذ کنند.

سخنگوی نظامی جنبش آزادگان شام اعلام کرد تهاجم جدیدی به مواضع اسد در شهر حلب را در دستور کار داریم. این عملیات نظامی کنونی برای تأمین حفاظت از خط امدادرسانی مناطق آزاد شده و شریانی است که به سوی محله‌های حلب باز شده است. علاوه بر این رزمندگان می‌خواهند تا با تهاجم رژیم اسد مقابله کنند.

این فرمانده همچنین تأکید کرد مرحله جدید عملیات در عمل شروع نشده است چرا که روزانه رژیم اسد تلاش می‌کند تا مناطق از دست رفته‌اش را باز پس بگیرد.

امروز چشمها به سوی پیروزیهای هر چه بیشتر رزمندگان و دست‌یابی به چیزی فراتر از تأمین جاده‌های حلب دوخته شده است. مردم خواهان آزادی کامل شهر حلب هستند، شهری که چندین سال است در زیر آتشباری رژیم اسد بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40d1f0ec-0626-4f0b-8a63-c1665c936a62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات