728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,اخبار خاورمیانه,دخالتهای ایران,

مصاحبه محمد محدثین با تلویزیون الاخباریه - عربستان

-

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، در گفتگو با تلویزیون الاخباریه
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، در گفتگو با تلویزیون الاخباریه
گردهمایی بزرگ مقاومت و ضرورت همبستگی در جبهه ضد بنیادگرایی و تروریسم رژیم آخوندی

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، در گفتگویی با تلویزیون الاخباریه - عربستان، درباره گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و شرکت امیر ترکی فیصل در این گردهمایی گفت: رژیم آخوندی تمام تلاش خود را در سالهای گذشته و طی سه دهه گذشته و به‌خصوص در ده سال اخیر به‌کار برد تا بین مردم ایران و مردم منطقه، دوستی و نزدیکی ایجاد نشود و وحدتی بین آنها شکل نگیرد. به‌خصوص نزدیکی با عربستان، این رژیم تمام تلاش خود را به‌کار برد تا این دورغ را به مردم ایران تلقین کند که کشورهای منطقه و مردم منطقه با مردم ایران در حال جنگند و با مردم ایران مشکل دارند، که با حضور عربستان در این گردهمایی بزرگ، دروغ و دجالیت رژیم ایران افشاء شد و آشکار شد که مردم دو کشور ایران و عربستان دست در دست هم و پشت در پشت هم در برابر مشکل بزرگ منطقه که همانا رژیم ولایت‌فقیه است می‌ایستند.

محمد محدثین در پاسخ به سؤالی درباره تشکیل جبهه ضدبنیادگرایی و صدور تروریسم رژیم ولایت‌فقیه گفت: رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران از چند سال پیش به‌خصوص در سالهایی که دخالتهای رژیم بصورت جنون آمیزی در منطقه و به‌خصوص در عراق و سوریه افزایش پیدا کرد، درباره این موضوع به‌روشنی صحبت کرده است. آن چه مقاومت ایران می‌گوید در یک کلام خلاصه می‌شود: همکاری و همبستگی بین تمام کشورهای منطقه و تمام طرفهایی که بر ضد رژیم و علیه شبه‌نظامیان و مزدورانش در منطقه هستند.

وی افزود: جبهه‌یی که ما پیشنهاد می‌کنیم زمینه‌های فرهنگی و دینی و اجتماعی را نیز دربر می‌گیرد تا مردم منطقه را از افکار نابودکننده رژیم ولایت‌فقیه دور کند و به صلح و آرامش و ثبات و استقرار در این کشورها و منطقه کمک کند.

محمد محدثین در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: مقاومت ایران، تمام بخشهای جامعه ایران و تمامی خلقها و ادیان آن را نمایندگی می‌کند. نه برای شورای ملی مقاومت ایران و نه از نظر سازمان مجاهدین خلق ایران، هیچ فرقی بین بخشهای مختلف جامعه با هر مرام و ملیت و مذهب وجود ندارد.

محمد محدثین در ادامه گفت: این مقاومت۱۲۰هزار شهید از تمام بخشهای جامعه ایران تقدیم راه آزادی کرده و این حاکی از تضادی عمیق و و ریشه‌یی بین ما و رژیم ولایت فقیه است. این نبرد و این تضاد عمیق بر سر کسب قدرت نیست. اختلاف ما با رژیم بر سر ارزشهاست. بر سر ارزشهایی که چه به‌عنوان مسلمان و چه به‌عنوان ایرانی به آن ایمان داریم. از جمله برابری بین پیروان همه مذاهب و ادیان و همه ملیتها و تمام بخشهای جامعه ایران.

مجاهدین این کلام مولای متقیان علی ابن ابی طالب علیه السلام را نصب العین خود قرار داده‌اند که در نامه معروف خود به مالک اشتر می‌گوید: ”مردم یا در دین با تو برادرند، و یا در خلقت با تو برابر“، این آنچیزی است که اسلام به ما می‌گوید و تمام اخلاقیات انسانی و آسمانی هم می‌گویند که باید حقوق دیگران را به‌رسمیت بشناسیم و به آن احترام بگذاریم.

وی افزود: رژیم ولایت فقیه هرگز نمی‌تواند به چنین اصولی پایبند باشد. زیرا اعتراف رژیم به حقوق مردم ایران به‌معنی کنار رفتن آن است و خدا کند که رژیم چنین کاری بکند. تا این‌که نیاز نباشد حتی یک قطره خون ریخته شود. 120هزار نفر از اعدام شدگان در ایران و 500هزار نفر از برادران و خواهران ما که در سوریه شهید شدند. در مسیر مبارزه با سرکوب و تبعیض و ستمی جان باخته‌اند که مسبب و مجری آنها به اشکال مختلف رژیم حاکم بر ایران است و ما امیدواریم با کمک و همکاری خواهران و برادرانمان در کشورهای منطقه بتوانیم بر این سرطان غلبه کنیم.

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در بخش دیگری از مصاحبه با تلویزیون الاخباریه در مورد وضعیت بحرانی رژیم آخوندی گفت:
رژیم آخوندها در حال حاضر یعنی در سال 2016 نسبت به سالهای گذشته بسیار ضعیف‌تر شده است. توافق اتمی هر چند که امتیازاتی را به رژیم داد اما رژیم را ضعیف کرد.. بعد از توافق اتمی، رژیم ایران به دست آوردهای اقتصادی که انتظار به‌دست آوردن آنها را داشت، نرسید... بعد از توافق اتمی، خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ضعیف‌تر شده و به‌دلیل همین ضعف، جنگ و جدال بین او و رفسنجانی و دیگر سران رژیم از جمله روحانی رئیس‌جمهور این رژیم و رئیس شورای نگهبان رژیم تشدید شده است. این جنگ شدیدی است بر سر قدرت و بر سر چگونگی نجات رژیم از خطر سرنگونی...

این رژیم در باتلاق جنگ سوریه گیر کرده و همین موضوع هم اختلافات بین جناحهای رژیم را تشدید می‌کند. جدال باندهای رژیم البته بر سر روشهای غارت اموال مردم ایران توسط باندهای رژیم نیز هست و این بحرانها بسیار جدی است و روندسرنگونی رژیم را تسریع می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80e9a49c-2dc1-4d0b-a767-41226e16f47d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات