728 x 90

قتل عام 67,

بیانیه از جوانان لارستان برای محاکمه آمران و عاملان قتل‌عام زندانی سیاسی در سال ۶۷

-

قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
شنبه ۲۳ مردادماه
حضور آقای بان کی‌مون دبیرکل ملل متحد
با احترام
ما جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در لارستان فارس ایران هستیم که می‌خواهیم ضمن ابراز اعتراض به سکوت بین‌المللی نسبت به جنایت علیه بشریت در ایران به‌دست آخوندها، خواهان محاکمه آمران و عاملان قتل‌عام فجیع زندانیان سیاسی در تابستان 67 شویم.

انتشار نوار جدید منتظری در ۲۸ سال بعد از تابستان خونین ۶۷، ابعاد این فاجعه بشری را هرچه واضح‌تر کرده است. در سالگرد این جنایت بزرگ در حالی که بحرانهای داخلی و بین‌المللی سراپای رژیم زهرخورده را فراگرفته است، ولی‌فقیه طلسم‌شکسته در وحشت از خیزشهای اجتماعی، بار دیگر راه‌حلی جز اعدام پیش روی خود نیافت و در یک بربریت آشکار و افسار گسیخته 25تن از زندانیان سیاسی اهل سنت ما را اعدام کرده است.

این اعمال ضدبشری رژیم حاکم بر ایران آزمایش بزرگی است برای جامعه جهانی. جامعه جهانی باید در مقابل توحش این رژیم به آن واکنش قابل‌قبول نشان بدهد.

این جنایات؛ بدون شک این سؤال را پیش روی جامعه جهانی قرار می‌دهد که آیا مماشات با این رژیم کافی نیست؟

ما خواهان آن هستیم که پرونده جنایات سردمداران این رژیم که در قتل‌عام سال 67 دست داشته‌اند به شورای امنیت سازمان ملل‌متحد و دادگاههای جنایت علیه بشریت در هلند و اسپانیا سپرده شود.

ما جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران ضمن محکوم نمودن اعدام هموطنان اهل سنت از تمامی ارگانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم تا با اقدامات لازم جلوی اعدامهای بعدی را بگیرند.

جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق در لارستان فارس ۲۳مرداد 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4003ab66-befb-4a61-a22c-03673d935271"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات