728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

دو بیانیه از تشکلهای هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در تهران و شهرکرد برای محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت

-

اعدام زندانیان اهل سنت
اعدام زندانیان اهل سنت

بیانیه محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت توسط جمعی از کامیونداران و رانندگان جنوب استان تهران

در بیست و هشتمین سالگرد سی هزار گل سرخ قتل‌عام شده توسط رژیم کثیف آخوندی بار دیگر این دستان پلید به‌صورت دسته‌جمعی بیست و پنج تن از عزیزان اهل سنت‌مان را پرپر کردند، رژیم آخوندی بداند که این خونها پایمال نمی‌گردد و روزی می‌رسد که دامانشان را بگیرد و این روز نزدیک است.
ما ضمن تسلیت به خانواده اعدام شدگان، پیر و جوان از مجامع بین‌المللی و از سازمان ملل و مراجع و سازمانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم در مقابل این جنایات آخوندی بایستند و عوامل این جنایات را در دادگاههای بین‌المللی محاکمه کنند.

از طرف جمعی از کامیونداران و رانندگان جنوب استان تهران 17مرداد ماه 95

بیانیه محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت توسط گروهی از خانواده‌های شهدا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرکرد

رژیم بار دیگر جنایت آفرید، اعدام شمار زیادی از زندانیان سیاسی اهل سنت، نشان از ضعف این جرثومه پلید می‌باشد. که در سالگرد قتل‌عام سال 1367 فقط برای بقای حکومت ظلم و جور خودش دست به چنین اعمالی می‌زند. و این خود بیانگر قطعیت سقوط این نظام به دست مردم با بهایی که به وسیله خونهای پاک کشتار زندانیان سیاسی در سال 1367 و زندانیان عقیدتی اهل سنت حال پرداخته شده، می باشد. بنابراین ما ضمن محکوم کردن این جنایات، از همه سازمانهای بین‌المللی و نهادها و کشورهای آزادی خواه، خواهان محکوم نمودن این وحشی‌گریها و محاکمه مسببین و بانیان آن بوده و هستیم.

گروهی از خانواده‌های شهدا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرکرد، مرداد 1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acd03717-3dc9-494d-ad32-929da21ac02e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات