728 x 90

سرکوب زنان,

چند هزار رسانه علیه ولایت!

-

محمدعلی علوی گرگانی
محمدعلی علوی گرگانی
هر روز یکی از کارگزاران نظام از شکستهای پی‌درپی آخوندها در برابر جوانان و خواسته‌های آنها به آه و فغان می‌پردازد و به کارگزاران نظام هشدار می‌دهد. این بار هم نوبت آخوند محمدعلی علوی گرگانی است که گفته «امروز دشمنان با چند هزار رسانه, علیه اسلام و ولایت شبهه پراکنی می‌کنن». او اضافه کرده که در این راستا, وظیفه آنها آگاهی بخشی به مردم است. این آخوند مرتجع که از جانب جوانان نسبت به امنیت نظام ولایت‌فقیه احساس تهدید می‌کند به کارگزاران نظام سفارش کرده که به جوانان بیشتر توجه کنند و دیانت آنها را به‌نحوی آخوند پسند تقویت کنند. آخوند علوی گفته که امروز وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است و از حوزه‌های جهل و جنایت، علمای دین‌فروش نظام و کارگزارانشان خواسته که نسبت به این مسأله بی‌تفاوت نباشند. او در جای دیگری از صحبتهایش گفته که دشمن با تمام توان به میدان تهاجم فرهنگی آمده است. (خبرگزاری حکومتی مهر14مرداد 95)

آری، باز هم نگرانی از جوانان به‌ویژه نارضایتی افسار گسیخته از شکست طرح حجاب اجباری. به نظر شما چنین حرفهایی چه معنا و مفهومی دارد. آیا طی این سی و اندی سال، آخوندها و کارگزارانشان در سرکوب جوانان کم گذاشتند؟ ! آیا برای راه‌اندازی گشتهای سراسر فساد ارشاد کم‌کاری داشتند؟ ! آیا آخوندها و بسیجیها و تمامی کارگزاران نظام تا به‌حال بی‌تفاوت بوده و دست به سرکوب نمی‌زدند که حالا این آخوند مرتجع سفارش می‌کند که بی‌تفاوت نباشند؟ ! پاسخ این سؤالات مشخص است. آخوندها و کارگزارانشان هر طرح سرکوبگرانه‌ای را اجرا کردند، اما باز هم شکست خوردند. این شکست هم ناشی از کم‌کاری آخوندها در سرکوب نیست بلکه یک شکست ایدئولوژیک است. واقعیت این است که فرهنگ منحط آخوندی مربوط به قرون وسطاست و جایی در قرن بیست و یکم و عصر ارتباطات ندارد و جوانان به هر ترتیبی که بتوانند به مقابله با آن می‌پردازند. حالا این سؤال پیش روی ماست که چرا آخوندها که از چنین رویارویی با خبرند، باز هم روی این موضوع اصرار دارند؟ ! پاسخ را بارها خود آنها داده‌اند، موضوع حجاب اجباری برای نظام ولایت‌فقیه یک موضوع امنیتی است. به این معنی که اگر در این نقطه به سرکوب زنان میهنمان نپردازند، باید قیمتش را از امنیت نظام بدهند، چرا که در پی آن، زنان ستمدیده و مردان آزادیخواه میهنمان مطالباتشان را فریاد می‌کنند، ابتدا مطالبات اجتماعی و آزادیهای مدنی و خیلی زود مطالبات سیاسی و در نهایت هم خواسته‌ای که آخوندها از آن وحشت دارند، یعنی سرنگونی نظام.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c271ebb-6425-474d-b0ef-489961ba92de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات