728 x 90

قتل عام 67,اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

بیانیه زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در بیست وهشتمین سالگرد قتل‌عام ۶۷ و محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت

-

گوهر دشت کرج- زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
گوهر دشت کرج- زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
خلیفه ارتجاع در آستانه قتل‌عامهای جنایتکارانه سال67 و به‌موازات بی‌اعتنایی و بی‌مسئولیتی جوامع بین‌المللی و حقوق‌بشری با قتل‌عام برادران اهل سنت مان، لاشخور گونه چنگ و دندان نشان داد و بار دیگر علناً ثابت نمود که این رژیم ضحاک گونه فقط و فقط با ریختن خون پاک جوانان این مرز و بوم قادر به روزگذراندن می‌باشد. رژیمی که خلیفه‌اش با 62 بار محکومیت نقض حقوق‌بشر و رئیس‌جمهور بنفشش با شعار اعتدال و امید به‌عنوان رئیس‌جمهور اعدام شهرة جهانیان است و رکوردی دست نیافتنی در بین همه‌ی جلادان و دیکتاتورهای عالم دارد، و این جدای از جنایاتی است که با صدور تروریسم و گسیل گله وار پاسداران جهل و جنایت به سوریه و عراق و یمن و... دارد. گویا منافع اقتصادی حتی اگر آغشته به خون جوانان وطن باشد آن‌قدر نزد اصحاب مماشات ارزش دارد که باعث نمی‌شود دست از سیاست کثیف مماشات بردارند و با قطع حمایت از اخوندهای بنیادگرا، دنیا را به سمت صلح و دموکراسی و دوستی سوق دهند.

تا آنجا که به جوانان این مرز و بوم مربوط است با تقدیم 120هزار شهید طی سالهای 60 و رسم تابلوی ایستادگی در قتل‌عامهای 67 راه مقابله با خلیفه ارتجاع یعنی خمینی جلاد را به همه ما نشان دادند و اینها در حالی بود که بقول اشرف شهیدان دنیا خبردار نشد در این دوران بر مردم و مقاومت ایران چه گذشت، ولی در حال حاضر به یمن راهبریهای مسعود و مریم و ایستادگی و رشادت و صدق و فدای اشرفیان و خلق حماسه‌هایی از اشرف تا لیبرتی نقشه‌ی مسیر را برای هر ایرانی آزاده رسم کرده‌اند که تنها راه رسیدن به صلح و آزادی و ابادی، سرنگون کردن خلیفه خونریز ارتجاع است و تنها مسیر رسیدن به آن، همانا مقاومت است و مقاومت. همان‌گونه که شهرام و ابوبکر و مصطفی و دیگر برادران اهل سنت‌مان تا آخرین لحظه سرتا پای حکومت تروریستی آخوندی و تهدید و ارعاب آن را به سخره گرفتند و با افتخار بر طنابهای دار بوسه زدند.

به ضحاک زمان، خلیفه ارتجاع و پدر خوانده تروریسم می‌گویم اگر تو احساس میکنی با ریختن خون جوانان وطن به خلافت ننگ‌آلود خود ادامه میدهی، من ایمان راسخ دارم که همین خونها و عزم و رزم اشرفیان و اشرف‌نشانان و دیگر جوانان این زیباترین وطن تو را مانند خمینی جلاد در حضیض ذلت به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت. حال اگر تو باز هم خون می‌خواهی و یا اگر می‌خواهی به انفرادی بیندازی آن‌گونه که با برادرانم صالح و محمدعلی و افشین کردی و یا هر ترفند دیگری در دست داری، بسم الله نه از اعدام و انفرادی و نه از تهدید و ارعاب خانواده‌ام هیچگونه واهمه‌یی ندارم و می‌گویم بیا بیا بیا.

و از جامعه بین‌الملل و حقوق‌بشری نیز خواهان ارجاع پرونده این جانیان قرن و به‌خصوص آمران و عاملان قتل‌عام 67 و اعدامهای وحشیانه اخیر برادران اهل سنتم را به شورای امنیت و تشکیل دادگاه ویژه جنایات بین‌المللی جنایی می‌باشم.

مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آزادی
برقرار و پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
درود بر رجوی
قتلگاه و زندان رجایی شهر. ابوالقاسم فولادوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a27852b6-3bc8-47ed-ba76-bb63efd6d83c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات