728 x 90

جلسه سران سه قوه و وزیر اطلاعات رژیم برای کنترل اوضاع و مهار سگ دعواها در سیرک انتخابات خامنه‌ای

جلسه سران سه قوه رژیم
جلسه سران سه قوه رژیم

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس درباره جلسه سران سه قوه و وزیر اطلاعات رژیم برای کنترل اوضاع و مهار سگ دعواها در سیرک انتخابات خامنه‌ای گزارش داد که در این جلسه، بر پرهیز از تخریب تأکید شده و وزیر اطلاعات با ارائه گزارشی از بی‌اخلاقیها، گفته است: رفتار نامزدها به‌طور مستمر رصد شده و به افرادی که رویکرد تخریب‌گرایانه اتخاذ کنند تذکرات داده خواهد شد!

 

هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد رژیم نیز اعلام کرد انتشار هر گونه محتوا به‌منظور ترغیب و تشویق مردم به تحریم و یا کاهش مشارکت در انتخابات، تجمع اعتراض‌آمیز بدون مجوز، اعتصاب و تحصن، مصداق محتوای مجرمانه است.

قضاییه جلادان هم نسبت به برملا شدن سیاست‌های سرکوب و اختناق و دزدی و چپاول مهره‌های حکومتی در جریان رقابتها در شعبده انتخابات هشدار داد.

تلویزیون رژیم ۱۶ خرداد ۱۴۰۳:

گوینده: تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری شروع نشده برخیها در فضای مجازی بی‌اخلاقیهای انتخاباتی را شروع کردند. معاون قوه قضاییه گفته توهین و تهمت ها در فضای مجازی رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

گزارشگر: در این انتخابات قوه قضاییه به‌صورت مستمر تخلفات را رصد و با آنها برخورد می‌کند.

جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: اگر طرفداران نامزدها افترا و توهین و تحقیری رو متوجه سایر نامزدها بکنند حتماً به موقع ازشون دعوت به‌عمل خواهد اومد. احضار خواهند شد کسانی که به ناحق و به‌صورت غیر‌قانونی هجمه‌ای را متوجه افرادی کرده باشند و برابر مقررات قانونی باهاشون برخورد خواهد شد.

گزارشگر: معاون قوه قضایی هم‌چنین به کاربران فضای مجازی هشدار داد که از توهین تخریب و تهمت به داوطلبها بپرهیزند.

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان درباره تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه رژیم نوشت: می‌خواهند از این رهگذر بر سبد رأی نامزدهای طرفدار مذاکره بیفرایند. برای مقابله با این ترفند وظیفه دولت اخراج تمامی بازرسان آژانس از ایران است.

 

در حالی که رئیس رادیو تلویزیون آخوندی اعلام کرده برای مناظره بیش از ۱۰کاندیدا برنامه‌ریزی کرده، یک کارشناس حکومتی گفت: کسانی تأیید صلاحیت خواهند شد که ادامه‌دهنده دولت فعلی باشند. تغییر ریلی رخ نخواهند داد و شرایطی شبیه انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ اتفاق نخواهد افتاد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06e401c5-ada6-4bfa-a612-3bb882e5a50d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات