728 x 90

اخبار حوادث,

مرگ دلخراش کارگران در نبود حداقل استانداردها

-

مرگ دلخراش کارگران در نبود حداقل استانداردها
مرگ دلخراش کارگران در نبود حداقل استانداردها
فشار و حجم زیاد دپو شن و ماسه باعث مرگ دلخراش کارگری در زیر دهها تن شن و ماسه شد. پس از وقوع این حادثه که به علت نبود حداقل استانداردهای ایمنی در کار به‌وقوع پیوست جسد کارگر بی‌جان پس از هفت ساعت از زیر شن و ماسه بیرون کشیده شد.

از سویی دیگر بر اثر فقدان ایمنی محیط کار و نبود استانداردهای مربوطه سه کارگر در معدن زغال‌سنگ قشلاق آزادشهر و در هنگام استفاده از بالابر کشته و زخمی شدند.

کارگر جان باخته در این حادثه قربانعلی علیخانی نام داشت.

نگاهی به اعترافها کارگزاران رژیم درباره آنچه ”حوادث کارگری“نامیده می‌شود عمق فاجعه‌ای را نشان می‌دهد که بر اثر حاکمیت پلید آخوندی بر میهن ما و کارگران زحمتکش اعمال می‌شود.

حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت کار رژیم: سالانه بیش از 1400نفر در اثر سوانح کار جان خود را از دست می‌دهند، و 6 برابر این رقم یعنی 8400 نفر نیز آمار مرگهای ناشی از بیماریهای شغلی است.

طبق آمار پزشکی قانونی در بین سال​های 89 تا 93 روزانه از پنج تا هفت کارگر در محیط کار کشته شده‌اند. در سال 93، هجده‌هزار و نهصد و شانزده حادثه در کار رخ داده است که در هر کدام کارگر یا کارگرانی به‌نحوی کشته شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48537e69-c1db-4502-94fc-fca383920e08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات