728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب و مالباختگان ثامن‌الحجج در تهران

-

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب - آرشیو
تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب - آرشیو
صبح روز سه‌شنبه 12مرداد همچنین مالباختگان شرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب، در مقابل ساختمان قوه قضاییه رژیم در خیابان حجاب در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان خواهان اجرای حکم صادر شده… در خصوص محکومیت این شرکت و بازپرداخت مبالغ اخذ شده از سوی شاکیان ببودند.
به گفته معترضان، این شرکت نزدیک به 40 میلیارد تومان به افراد مختلف بدهکار است و پس از بازداشت مدیرعامل این شرکت و بعد از دو سال پیگیری سرانجام در پاییز سال گذشته حکم محکومیت وی صادر شد و از مالباختگان دعوت شد تا با ارائه اسناد و شماره حساب بانکی به دادسرا، طلب خود را دریافت کنند. اما هم‌چنان با گذشت شش ماه از این اتفاق و شناسایی بیش از یازده میلیارد تومان از اموال غیرمنقول مدیرعامل، هنوز هیچ پولی به حساب مالباختگان واریز نشده است.

در تهران همچنین مالباختگان مؤسسه غارتگر موسوم به ثامن‌الحجج ظهر روز سه‌شنبه 12مرداد در مقابل رادیو و تلویزیون رژیم تجمع کردند و بار دیگر نسبت به بی‌توجهی کارگزاران رژیم در بانک مرکزی به مشکلاتشان اعتراض کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن مدارکی که نشان می‌داد بانک مرکزی رژیم در مکاتباتی به رادیو و تلویزیون آخوندها اعلام کرده بود مؤسسه اعتباری ثامن‌الحجج دارای مجوز بوده و تبلیغات این مؤسسه قانونی می‌باشد، به سکوت رادیو و تلویزیون رژیم در این خصوص اعتراض کردند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که در محل حضور داشتند، یکی از معترضان را دستگیر و با خود برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/935d60ea-240b-4c2b-a4c8-64f567cb18cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات