728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حملات پاسدار احمدی‌نژاد و باند خامنه‌ای علیه آخوند روحانی

-

پاسدار احمد نژاد - آخوند روحانی
پاسدار احمد نژاد - آخوند روحانی
در ادامه جدال بر سر حقوقهای نجومی گردانندگان حکومت آخوندی، احمدی‌نژاد با حمله به آخوند روحانی گفت: کسی که میلیاردها تومان برای رسیدن به صندلی خرج می‌کند، قدرت برایش اصل است و برای حفظ آن در نظام سلطه جهانی هضم می‌شود.

احمدی‌نژاد در رابطه با دزدیهای برملا شده دولت خودش، گفت: «تمام ثروت اعضای دولت نهم و دهم یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود.

یک عضو مجلس ارتجاع به نام لارگانی نیز گفت: «ردپایی از حسین فریدون (برادر حسن روحانی) در انتصاب مدیر عامل بازداشت شده بانک ملت و نفوذی که در مسائلی که راجع به این پرونده مطرح است، وجود دارد و روحانی بایستی با صراحت تخلفات برادر خود را به او گوشزد کند.

پیش از این، رئیس دادگاه موسوم به انقلاب تهران اعلام کرد که حسین فریدون با «شبکه فساد بانکی» ارتباط دارد. و اگر گزارش‌ها در این زمینه درست باشد٬ مصیبت عظمایی است و عمق این فاجعه زیاد است.

در همین حال، کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان رژیم هشدار داد، تخلف در فیشهای حقوقی می‌تواند در احراز صلاحیت کاندیداها در نمایشهای انتخاباتی رژیم مؤثر باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e633c4a0-0311-42f0-9439-aac26aaa204f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات