728 x 90

سرخوردگی جبهه اصلاحگران نظام و نامه به پزشکیان

آذر منصوری
آذر منصوری

سرخوردگی جبهه اصلاح گران نظام

و نامه به پزشکیان

اخبار نگران کننده‌ای ز چینش هیأت دولت شما به گوش می‌رسد

هیأت دولت شما باید نماد تغییر و اصلاح سیاست‌گذاریها

و مدیریت کشور باشد و نه تداوم آن

اجازه ندهید ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب

موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم شود

اصلاح‌گران رژیم اصلاح‌ناپذیر اعدام و قتل‌عام در نامه به پزشکیان رئیس‌جمهور جدید ارتجاع سرخوردگی خود را از ترکیب کابینه که ملغمه‌ای از مهره‌های دولتهای رئیسی و روحانی است روز قبل از معرفی آن به مجلس ارتجاع ابراز کردند و نوشتند:

این نامه را در شرایطی می‌نویسیم که اخبار نگران کننده‌ای از چینش هیأت دولت شما به گوش می‌رسد. همان‌طور که بارها گفته‌ایم رئیس‌جمهور باید در انتخاب هیأت دولت بر معیارها و اصول اعلام شده خود که مردم با توجه به آنها رأی داده‌اند، ایستادگی کند.

لذا این نامه را با درک موقعیت خطیر کشور و نیز فرصت حضور جنابعالی برای حاکمیت و جامعه ایران به‌منظور عبور از تنگناها و دفع تهدیدها می‌نویسد.

در تحلیل واقع‌بینانه از شرایط جامعه امروز ایران و نسبت آن با حکمرانی همین بس که بیش از ۵۰درصد از شهروندان ما در انتخاباتی که با حضور و مشارکت فعال اصلاح‌طلبان برگزار شد، شرکت نکردند. این مشارکت با بکارگیری مجموعه ظرفیت‌های جبهه اصلاحات ایران و نیروهای بهبود خواهی صورت گرفت.

چه بسا اگر نامزدی، مواضع و شعارهای امیدبخش جنابعالی نبود و نیز اصلاح‌طلبان در این انتخابات مشارکت فعال نداشتند، میزان مشارکت به‌مراتب کمتر از انتخابات اسفند ۱۴۰۲ می‌شد.

اگر در گام‌های اول شکل‌گیری دولت خود، پیام امیدبخشی به مردم ندهید، نه تنها اعتماد ایجاد شده در رأی دهندگان سلب خواهد شد، بلکه شما نیز پشتوانه لازم را برای پیگیری وعده‌های داده شده خود به مردم در انتخابات، از دست خواهید داد.

 

جبهه اصلاح‌گران فاشیسم مذهبی با ابراز نگرانی می‌نویسد: ناکامی دولت شما هیچ نفعی برای حاکمیت در جهت ترمیم شکافها و گسست‌های خود با ملت در پی نخواهد داشت.

جبهه اصلاحات ایران مصرانه از شما می‌خواهد که در معرفی اعضای هیأت دولت و همراهان خود، معیاری جز تحقق خواست مردم و رعایت عدالت که بارها بر آن تأکید ورزیدید، نداشته باشید.

هیأت دولت شما باید نماد سلامت، شایسته‌سالاری، کارآمدی و از همه مهم‌تر نماد تغییر و اصلاح سیاست‌گذاریها و مدیریت کشور باشد و نه تداوم آن!

بنابراین در مرحله اول شکل‌گیری هیأت دولت اجازه ندهید، ویژه گزینی‌ها و روندهای ناصواب موجب حذف شایستگان و ناامیدی مردم از انتخاب خود شود که حتی تا روز رأی‌گیری برای آمدن پای صندوق و رأی دادن به شما تردید داشتند.

 

آذر منصوری رئیس اسمی جبهه اصلاح‌گران رژیم نیز طی سخنانی نارضایتی خود را از ترکیب احتمالی کابینه پزشکیان ابراز کرد و گفت:

دولت ائتلافی هیچ صاحبی ندارد و در شرایط فعلی هم شکل‌گیری آن نه تنها مشکلی از گره حکمرانی ما را حل نمی‌کند، بلکه موجی از ناامیدی را در جامعه و حامیان دولت چهاردهم نیز ایجاد خواهد کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2899d778-f65a-470c-80df-d91d0e634eb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات