728 x 90

اخبار اعتراضى,

اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در شهرهای پاوه، زنجان، سنندج، کرمانشاه و مهاباد

-

 -
-
اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در شهرهای پاوه، زنجان، سنندج، کرمانشاه و مهاباد

پاوه – تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکتی اداره پست شهرستان پاوه
در روز پنجشنبه 7مرداد 95 گروهی از کارکنان شرکتی اداره پست شهرستان پاوه، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان به مدت 4ماه در محل این اداره در خیابان امام محمد غزالی تجمع کردند و خواهان دادن مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

زنجان - پنجمین روز تجمع و اعتراض کارگران ترانسفو در زنجان
طبق خبر دریافتی کارگران ترانسفو در زنجان پنجمین روز تجمع اعتراضی خود را در روز پنجشنبه 7مرداد ادامه دادند.
اعتراض کارگران شرکت ایران ترانسفو به‌دلیل عملکرد شرکت مبنی بر تعطیلی کارخانه و اخراج کارگران تحت عنوان «برنامه ریزی برای کوچک سازی کارخانه» است. کارگران می‌گویند به بهانه تغییر ساختار کارخانه، امنیت شغلی، نوع قراردادها و سایر مزایای حقوقی کارگران چپاول می‌شود.
کارگران ایران ترانسفو می‌گویند کارفرما که از ایادی رژیم است و تحت بهانه خصوصی‌سازی این کارخانه را به ثمن بخس از دولت گرفته است قصد کوچک کردن کارخانه و فروش مستقلات آن در تهران را دارد. خاطرنشان می‌شود سال گذشته به‌دنبال خصوصی‌سازی این واحد صنعتی معادل 30 درصد سهام کارخانه به‌صورت اقساطی به ایادی رژیم تحت عنوان بخش خصوصی واگذار شد.
یکی از کارگران که در جریان تجمع اعتراضی حضور داشت، با اشاره به اشتغال حدود 4هزار کارگر در ایران ترانسفو، گفت: همه ما امنیت شغلی خود را در معرض تهدید می‌بینیم.

سنندج – تجمع اعتراضی گروهی از بهیاران بیمارستان توحید
صبح روز پنجشنبه 7مرداد 95، گروهی از بهیاران بیمارستان توحید سنندج، در اعتراض به مشکلات شغلی و تبدیل نشدن وضعیت شغلی خود بعد از 6سال، در محل این بیمارستان در خیابان توحید تجمع کردند و خواهان تعیین‌تکلیف وضعیت شغلی خود شدند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران کارخانه تولیدی پژوهان گستر
صبح روز پنجشنبه 7مرداد 95 گروهی ازکارگران کارخانه تولیدی پژوهان گستر که در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده فعالیت دارند در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق و نگرفتن 9ماه حق بیمه در محل این شرکت در شهرک صنعتی کرمانشاه تجمع کردند و خواهان گرفتن مطالبات خود شدند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از مغازه‌داران
صبح روز پنجشنبه 7مرداد 95 گروهی از مغازه‌داران خیابان کوهساری که اداره مالیات رژیم به بهانه ندادن مالیات مغازه‌های آنها را پلمپ کرده بود در محل کسبشان تجمع کرده و نسبت به این اقدام رژیم و صدور مالیاتهای سنگین اعتراض کردند و گفتند پولی بابت پرداخت مالیات ندارند.

مهاباد – عقب‌نشینی ایادی رژیم در مقابل اعتصاب مرغداران مهابادی
 

روز پنجشنبه 7مرداد 95 بعد از 18روز تحصن و اعتصابی که گروهی از مرغداران در مقابل کشتارگاه مرغ هما در مهاباد داشتند، موفق شدند که مطالبات خود را از شرکت کشت و صنعت پس بگیرند و ایادی رژیم را مجبور به عقب‌نشینی کنند، مطالبات این مرغداران از کشتارگاه هما وابسته به مجتمع کشت و صنعت مهاباد 6میلیارد ریال بود و مرغداران از شهرهای مختلف استانهای آذربایجان غربی و کردستان به مدت 18روز، و با به‌کارگیری شبکه تلگرام برای اطلاع‌رسانی و جلب حمایت موفق شدند که به خواسته‌هایشان برسند، به گفته مرغداران اعتصابی، تلگرام و اطلاع‌رسانی گسترده کمک زیادی در کسب حمایت و پشتیبانی از خواسته‌هایشان را داشته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dce5eac2-4077-4456-9e79-b46a276f772e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات