728 x 90

تشدید سرکوب ,

دستگیری ۱۵۰دختر و پسر جوان در جنوب غرب تهران

-

دستگیری جوانان در تهران - آرشیو
دستگیری جوانان در تهران - آرشیو
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه جوانان میهنمان، 150تن را در مراسم جشنی در جنوب غرب تهران بازداشت کردند.

پاسدار محسن خانچرلی سرکرده انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: «مدتی پیش به‌دنبال به دست آمدن گزارشی در خصوص برگزاری یک مهمانی مختلط در یکی از باغ‌های محدوده اسلامشهر در غرب استان تهران، عملیاتی مشترک از سوی پلیس و یکی از سازمانها اجرا شد و طی آن دهها دختر و پسر بازداشت شدند» .

وی افزود: «در این باغ که در مجاورت یک استودیوی ساخت و ضبط آهنگ‌های غیرمجاز قرار داشت، حدود 150 دختر و پسر در پارتی مختلطی تحت عنوان جشن تولد جمع شده بودند که پس از حضور پلیس، تمامی این افراد بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند» .

لازم به یادآوری است مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی اقدامات سرکوبگرانه خود را در تابستان شدت بخشیده بخشیده‌اند. اوایل این ماه نیز مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی بیش از ۵۰دختر و پسر جوان را در شهر آبسرد از توابع دماوند بازداشت کردند. این اقدامات سرکوبگرانه به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه صورت می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a89c07ba-53b4-410f-abf7-895459a5f3c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات