728 x 90

اخبار اعتراضى,درگیری با مزدوران,

التهاب در سطح شهر نخل تقی در عسلویه و حمله جوانان به یکی از مراکز پلیس به قصد تصرف آن

-

 -
-
خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر به درگیری جوانان نخل تقی با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی و حمله به یک مرکز پلیس برای تصرف آن اعتراف کرد.

این خبرگزاری حکومتی روز پنجشنبه 17تیر نوشت: «با کشته شدن یکی از اهالی نخل تقی شهرستان عسلویه توسط مأموران نیروی انتظامی، درگیریها بین تعدادی از اهالی این منطقه و پلیس باعث ایجاد التهاب در سطح شهر شد…» .

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جدیدترین اطلاعیه خود گفت: «پس از این حادثه تعدادی از افراد سوءاستفاده‌گر به قصد تصرف به یکی از مقرهای پلیس حمله‌ور شدند که در این حادثه هشت نفر زخمی شدند» .
 


دادستان بوشهر در ارتباط با درگیری شهر عسلویه به یکی از رسانه‌ها اظهار داشت: در این حادثه که در اسکله نخل‌تقی شهرستان عسلویه روی داد، یک نفر کشته و هشت نفر زخمی شد و مراجع قضایی در حال انجام تحقیقات پیرامون این موضوع و علت درگیری هستند» .

خاطرنشان می‌شود جوانان شهر نخل تقی، در استان بوشهر، روز چهارشنبه 16تیر و در روز عید فطر خودروی نیروی انتظامی را به آتش کشیده و با مأموران درگیر شدند.

در این درگیری مأموران جنایتکار نیروهای انتظامی با شلیک گلوله یک جوان به نام خلیل باقری را به قتل رسانده و 8 جوان دیگر را زخمی کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e86ee034-a7ed-4685-9c48-74b7a641895a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات