728 x 90

اخبار اعتراضى,

نرگس محمدی شکستن اعتصاب‌ غذای خود را رد کرد

-

نرگس محمدی  - آرشيو
نرگس محمدی - آرشيو
در پی اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی نرگس محمدی، در اعتراض به عدم اجازه تماس با فرزاندانش، معاون دادستان رژیم در تهران به او گفته است مخالفت با تماس تلفنی شما از سوی مقامات امنیتی صورت می‌گیرد.

دژخیمان قضایی قول مساعد داده‌اند که این موضوع را پیگیری می‌کنند و از او خواسته‌اند که اعتصاب‌غذایش را بشکند، ولی او این درخواست دژخیمان را تا رسیدن به خواسته‌اش رد کرده است.

نرگس محمدی، از روز دوشنبه هفتم تیر ماه ۱۳۹۵اعلام اعتصاب‌غذا کرد.

این زندانی سیاسی هنگام اعلام اعتصاب‌غذا طی نامه‌یی از جمله نوشت: «طی یک‌سال گذشته تجربه عجیبی در زندان داشتم. بودن در زندان و حتی حکم ۱۶ سال حبس در پرونده اخیرم، نه‌تنها پشیمانم نکرده بلکه اراده و باورم را برای دفاع از حقوق‌بشر بیش از پیش تقویت کرده است… مدافع حقوق‌بشر بودنم را جرم تلقی کردند اما تلخ‌تر آن که زن بودن و مادر بودنم را انکار کردند. تا آن زمان که بمیرم و خاموش شوم اعتراض و گلایه خواهم کرد و فراموش نخواهم کرد… به‌رغم میل و توان جسمی‌ام، راهی برایم نماند جز این‌که فریاد “مادر بودن“ و دلتنگ بودنم را با اعتصاب‌غذا اعلام نمایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fa458e4-c4e2-4b2b-a6a0-3f7591174e18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات