728 x 90

زندانیان سیاسی,تشدید سرکوب ,شكنجه زندانيان,

نوشته‌یی از زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار محبوس در زندان گوهردشت

-

زندانی سیاسی  مسعود عرب چوبدار
زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار

دو زندانی فراموش شده در بند یک زندان گوهردشت

وضعیت حقوق‌بشر در ایران برای جهانیان و نقض آن واضح و روشن است؛ از اعدامها تا سلول‌های انفرادی و بازجویی‌های وحشیانه و غیرانسانی حکومت علی خامنه‌ای که حتی به خانواده‌های زندانیان هم تاخته و مزدوران ستیزه‌جو تا دندان مسلح این حکومت برای آزار و اذیت زندانی از هیچ عملی برای آسیب رساندن به زندانی دریغ نمی‌کنند.

این وضعیت تا آنجایی پیش رفته که دیگر رژیم بدون توجه به قطعنامه‌های بین‌المللی و اعتراضات جامعه جهانی نسبت به رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه این رژیم به اقدامات خصمانه خود ادامه می‌دهد.

امروز باید از دو زندانی سیاسی محبوس در زندان گوهردشت و وضعیت آنها بگویم دو زندانی سیاسی مهدی عظیمی و یاسر حمیدی شهرابی که گمنام در بند یک این زندان با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند.

کجا هستند آقایانی که از حقوق‌بشر دم می‌زنند و مهدی عزیز ما با وضعیت بحرانی (شکستگی کمر، 3 عمل جراحی بر روی ستون فقرات و...) و یاسر با بیماری قلبی در بدترین شرایط محبوس هستند که حتی از کمترین حقوق انسانی خود محرومند این تنها بخشی از مشکلات این دو عزیز ما که برای عقیده خود بیش از دو سال است که در زندان به‌سر می‌برند.

ریاست بند یک زندان 'اخلاقی'با بیرحمی تمام شرایط راحتی برای معاینه ساده و پیگیری درمان برای آنها را دشوار نموده است.

اگر از وضعیت بهداشت و درمان زندان بگویم تکرار مکررات است و فقط تنها نگرانی من وضعیت نامناسب جسمانی پزشکی این دو عزیز است.

از تمام نهادهای حقوق‌بشری و فعالان عاجزانه درخواست همکاری و همیاری برای خروج این دو زندانی از این وضعیت را خواستارم.

درخواست دارم تا صدای مهدی و یاسر را به گوش جهانیان برسانیم و سکوت من در حالیکه مهدی و یاسر در خفقان و زیر سلطه این حکومت بدون هیچ فریادرسی در شرایط فاجعه‌بار محبوس هستند خود نوعی خیانت است پس مهدی و یاسر نازنین تا احیای حق و حقوق شما و تمام ملت بیدار ایستاده‌ایم.

به امید آزادی خلق شجاع
مسعود عرب چوبدار زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7378614-1c24-4d1a-83ef-dd2581080eb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات