728 x 90

-

اختلاس ۱۵۰میلیارد تومانی مدیر عامل مجتمع کشت وصنعت پارس آباد مغان

-

اختلاس
اختلاس
در جریان درگیریهای باندی، اروجعلی محمدی مدیر عامل مجتمع کشت وصنعت پارس آباد مغان در استان اردبیل متهم به اختلاس 150میلیارد تومان شده است وی که ازمهره‌های باند به‌اصطلاح اصلاحات است بارها از طرف امام جمعه رژیم در پارس آباد و باند مخالف تهدید شده بود و اخیرا در جریان دعواهای باندی این قسمت ازاختلاس این مهره رژیم رو شده است

بیشتر بخوانید
قبح اختلاس از بین رفته است
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد رژیم گفت:‌ ”در دولتهای نهم و دهم مدیران دولتی ابایی نداشتند از این‌که این دریافتها و پرداختها هر چه نجومی‌تر باشد از نظر آنها این مسأله اشکالی نداشت تا جایی که حتی قبح اختلاس هم در دولتهای نهم و دهم از بین رفته بود“.

آخوند رسول منتجب‌نیا در رابطه با تصویب نظام پرداخت گفت: ”بعد از تصویب نظام هماهنگ پرداخت روشی که برخی از مدیران به کار بردند تأسیس شرکتهای دولتی حاشیه‌ای بود. ولی آنها راههای دیگری را برای تأسیس این شرکتها پیدا کردند“.

وی وجود دزدیهای کلان در دولتهای قبلی را روال دانست و افزود: ”در همه دولتها این پرداختها وجود داشته است و هر دولتی تلاش کرده به نوعی با آن مقابله کند، با این تفاوت که در دولتهای نهم و دهم مدیران دولتی از این‌که این دریافتها و پرداختها هر چه نجومی‌تر باشد، ابایی نداشتند“.

آخون منتجب نیا در ادامه گفت: ”در دولتهای نهم و دهم پدیده اختلاس به‌قدری رواج پیدا کرد که قبح آن از بین رفت. اختلاس‌های هزاران میلیاردی انجام گرفت و پیگیری هم نشد. الآن آن‌ها که مرتکب اختلاس شدند یا فرار کردند یا هنوز در زندان هستند و اموال بیت‌المال را مسترد نکردند یا برخی افراد با جریمه اندک تبرئه شدند، ... اختلاس‌کنندگان بدون برخورد جدی به زندگی خود ادامه می‌دهند“.

وی که خودش را از این همه دزدی در رژیم آخوندی متعجب نشان می‌داد اضافه کرد: ”وقتی اتهامی در سطح جامعه مطرح می‌شود، همه دستگاهها باید تلاش کنند و باید دادگاه منصفانه‌ای برگزار شود و مردم قضاوت کنند. نمی‌توان در اتاق‌های دربسته کسی را تبرئه یا محکوم کرد. دادگاههایی که جنبه ملی دارد، باید به‌صورت علنی برگزار شود. گاهی به‌دلیل توجه نورچشمی‌ها کلیت نظام را زیر سؤال می‌بریم و مردم را به نظام بی‌اعتماد می‌کنیم“.

آخوند منتجب نیا در جنگ و دعواهای باندی در پایان افزود: ”بعید می‌دانم مردمی که تا این حد هوشیار شدند، فریب مسائل گذشته را بخورند و با این همه اتهام‌ها مردم به افرادی روی بیاورند که در مظان اتهام به فساد و اختلاس هستند کسی در شرایط فعلی اگر به این طیف اقبال نشان دهد باید در شعور و درک سیاسی او شک کرد. ملت ما تیزهوش است، لذا این عده نمی‌توانند خطری ایجاد کنند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3d01ff6-b389-4d1a-9d05-20928daeed89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات