728 x 90

وقوع سيل,

تبریز غرق آب شد + تصاویر

-

 -
-
با رسیدن باران به استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز از ظهر امروز 30خرداد 95 شاهد بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد بود که باعث آب‌گرفتگی معابر و زیرگذرهای تبریز و سیل در برخی مناطق این شهرستان شد.
 
 
 

در ادامه باران سیل‌آسا همراه با تگرگ شدید تبریز را فراگرفته و شهر را سفیدپوش و تبدیل به دریاچه‌یی کرد و آن را به زیر آب برد. بارش باران به حدی بود که رانندگان قادر به کنترل خودروها نبودند و مردم برای در امان ماندن از تگرگ و سیل به مغازه‌ها و مناطق سرپوشیده پناه بردند.
 
 
 

ترافیک سنگین در خیابانهای اصلی تبریز و ایجاد استخرهای بزرگ آبی در این کلان‌شهر، پیامدهای بارش امروز است که در ساعتهای ابتدایی خود را به‌صورت بارز نشان داده است.
 
 
 


بنا‌ به گزارشات رسیده محلات حاشیه‌نشین تبریز از جمله یوسف‌آباد، ملازینال با سیل مواجه شده‌اند و خیابانهای ارتش، کمربندی میانی از نصف راه به آبرسان با ترافیک نسبتاً سنگینی همراه است؛ مسیر چای کنار و کمربندی به‌شدت پر ترافیک بوده و اکثر زیرگذرها با مشکل آب گرفتگی همراه هستند؛ مسیر آبرسان به عباسی نیز با ترافیک کاملاً سنگینی همراه است.
 
 

همچنین چهارراه آبرسان و فلکه دانشگاه با سیلاب شدید مواجه بوده و پیاده‌رو‌ها هم قابل تردد نیست؛ منطقه قوشخانه سیلاب تبریز هم با سیلاب گل‌آلود و ترافیک سنگین مواجه بوده و تردد خودروها به سختی انجام می‌گیرد.
 
 
 


تا این ساعت گزارشی از میزان خسارات باران و سیل منتشر نشده است.
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66b1bce3-3025-4d91-b968-a5197aff8a6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات