728 x 90

اخبار اعتراضى,

مردم پارسیان مقابل فرمانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند + عکس

-

 -
-
جمعی از مردم شهرستان پارسیان در اعتراض به ورود برخی از اعضاء شورای تأمین شهرستان لامرد به بخش کوشکنار در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
 

مردم بعد از حضور برخی از اعضاء شورای تأمین شهرستان لامرد در روستای اکبری بخش کوشکنار در اعتراض به حضور آنها تجمع کرده و پس از جلوگیری از ورود کادر اداری به این مناطق، آنها را از روستا اخراج کردند.
 

مردم معترض با سر دادن شعارهایی مثل ”از جاسک تا پارسیان ناموس هرمزگان است“ و ”بندری با غیرت، حمایت حمایت “ اعتراض خود را به حضور کارگزارن شهرستان لامرد نشان دادند و از وزیر کشور آخوند روحانی خواستند مانع از چنین حرکتهایی در آینده گردد.
 

لازم به یادآوری است که پیش از این معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس رژیم، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری حکومتی ایرنا گفته بود؛ مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اتصال فارس به خلیج فارس وارد مرحله اجرایی شده است که بر اساس این مصوبه، روستاهای تمبو شمالی، تمبو جنوبی، اکبری، فارسی و سروباش، از دهستان بهدشت بخش کوشکنار شهرستان پارسیان استان هرمزگان منتزع و به دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان لامرد فارس الحاق می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98217d3d-1746-4c5b-80ad-4eac5f351a6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات