728 x 90

حزب الله لبنان,اخبار خاورمیانه,

بسته شدن ۱۰۰حساب متعلق به حزب‌الشیطان توسط بانک مرکزی لبنان

-

بانک مرکزی لبنان
بانک مرکزی لبنان
بانک مرکزی لبنان 100 حساب متعلق به حزب‌الشیطان لبنان را مسدود کرد.

ریاض سلامه رئیس بانک مرکزی لبنان اعلام کرد در راستای قانون تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله، 100 حساب بانکی مرتبط با این حزب مسدود شده است.

وی که با CNBC مصاحبه می‌کرد افزود: بانک مرکزی در راستای اجرای قانون، کار می‌کند و اولویت، باقی ماندن لبنان در عرصه تعاملات مالی بین‌المللی است، به همین دلیل تصمیم به اجرای قانون تحریم‌های وضع شده از سوی آمریکا گرفتیم.

رئیس بانک مرکزی لبنان گفت: «این برای لبنان مهم است که در گردش مالی بین‌المللی حضور داشته باشد. ما اموال غیرقانونی را در سیستم خود نمی‌خواهیم همان‌گونه که نمی‌خواهیم تعداد کمی از لبنانی‌ها وجهه کشور یا بازارهای مالی را تخریب کنند» .

در همین رابطه یک منبع در بانک مرکزی لبنان به روزنامه الوطن چاپ عربستان گفت: بر اساس تحریم‌های آمریکا، طی روزهای آینده حساب بانکی مربوط به حزب‌الله و در رأس آن حساب بیمارستان رسول اعظم مسدود خواهد شد. این بیمارستان بزرگترین بیمارستان متعلق به حزب‌الله است و نیروهای این حزب که در سوریه مجروح می‌شوند در این بیمارستان بستری می‌گردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9b7dce3-6ec4-40d3-b796-65607e45249e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات