728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

هام: رژیم ایران از داخل در حال فروپاشی است

-

دعوای باندهای رژیم در مجلس ارتجاع
دعوای باندهای رژیم در مجلس ارتجاع
هام یک روزنامه وابسته به عربستان طی مقاله‌یی با عنوان ”رژیم ایران از داخل در حال فروپاشی است“ بحرانهای داخلی رژیم را پس از نمایش انتخابات ارتجاع و گماردن آخوند جنتی به‌ریاست خبرگان ارتجاع مورد بررسی قرار داده است.

در قسمتی از این مقاله آمده است: «در دوره‌ای که جنگ قدرت در رأس رژیم آخوندی هر روز تشدید می‌شود، وضعیت کنونی رژیم ولایت‌فقیه نشان‌دهنده وضعیت شکننده و جنگی است ‌که این روزها پس از تشدید صف‌بندیها در درون مجلس خبرگان و مجلس، هر چه بیشتر جریان دارد. تأکید می‌شود که صف‌بندی در درون مجلس خبرگان که مهمترین ارگان رژیم ولایت‌فقیه است… به خطرناک‌ترین مرحله رسیده است. به‌نحوی که شورای نگهبان، از قبل اقدام به حذف اکثریت افراد گروه رقیب و به‌ویژه مهمترین آنها حسن خمینی کرد.

... در ادامه این مقاله آمده است: ولی باند خامنه‌ای دست‌بسته باقی نماند بلکه آنها بسیج شدند تا شکست خود را جبران کنند و نتیجه این بسیج انتخاب احمد جنتی به‌ریاست مجلس خبرگان بود. با اینکار خامنه‌ای تمامی امکاناتش را به‌کار گرفت که یک نفر از باند خود را در مجلس خبرگان رهبری در کرسی ریاست بنشاند که آن، احمد جنتی 90ساله است...“.

این مقاله در ادامه می‌افزاید: ”بر اساس آنچه که سایتهای دولتی به آن اذعان کرده‌اند بعد از قطب‌بندیهایی که انجام شد، شورای نگهبان... شاهد ظهور 2 باند رفسنجانی و ضد رفسنجانی در جبهه‌بندی داخلی خود شد، کما این‌که وجه دیگر این وضعیت ممکن است وضعیت ”خامنه‌ای و ضد خامنه‌ای“ باشد.

... و در خلال ماه جاری خامنه‌ای بارها نسبت به ظهور این وضعیت به باندهای رژیم هشدار داده و آن را حاصل نفوذ دشمن دانسته بود. … بالطبع خامنه‌ای حق دارد که این میزان نگران و ناامید شود چرا که برقرار شدن صف‌بندی در بالاترین ارکان این نظام، منجر به ایجاد تفرقه و انشعاب خواهد شد و همین امر سرچشمه خشم مردمی است که از این شقه استفاده کرده و این کابوس خامنه‌ای و نظام ولایت‌فقیه در کلیت آن است. چرا که در یک کابوس سرنگونی به‌سر می‌برند، حتی افرادی مانند ناصر مکارم شیرازی دچار وحشت شده و مجبور به اعتراف می‌شود که: ما باید درک کنیم که در کمینگاه خطر قریب‌الوقوعی قرار گرفته‌ایم.

در پایان مقاله روزنامه‌هام وابسته به عربستان آمده است: «نتیجه این‌که انتخاب رئیس مجلس خبرگان، فرو رفتن کشتی نظام ولی‌فقیه در باتلاق مرگ را سرعت خواهد بخشید… و ما زمانی مردم ایران را خواهیم دید که علیه این ظلم و دزدیهایی که بندبند رژیم ولایت‌فقیه را در برگرفته است، قیام کرده باشند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce341437-1247-4e27-a0c4-37a701bc29ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات