728 x 90

تشدید سرکوب ,

محکومیت شلاق زدن هموطنان تبریزی توسط پهلوان مسلم اسکندر فیلابی

-

محکومیت شلاق زدن هموطنان تبریزی توسط پهلوان مسلم اسکندر فیلابی
محکومیت شلاق زدن هموطنان تبریزی توسط پهلوان مسلم اسکندر فیلابی
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت، شلاق زدن دژخیمان خامنه‌ای به 26تن از هموطنان تبریزی را که در جریان مسابقه فوتبال بین تیمهای تراکتورسازی و سیاه جامگان، دستگیر شده بودند محکوم و تأکید کرد: آنها در استادیومهای ورزشی به‌طور ناجوانمردانه به علاقمندان به ورزش توهین و بی‌حرمتی می‌کنند تا از این طریق با ایجاد ترس در بین جوانان آنها را از ضدیت و مبارزه با رژیم بازدارند.

در اطلاعیه کمسیون ورزش شورا در این باره آمده است: حکم شلاق ٢٦ نفر در تبریز در حالی صادر می‌شود که حکم شلاق 35 دانشجوی دختر و پسر در قزوین با محکومیت گسترده بین‌المللی روبه‌رو شده و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد نیز آن را محکوم کرد.

جامعه بین‌المللی و سازمان ملل‌متحد باید محکمتر از هر زمان دیگر این رژیم وحشی و درمانده را بخاطر جنایاتش علیه مردم ایران محکوم کنند و از حقوق و آزادیهای فردی و اجتماعی مردم ایران دفاع نمایند.

این اطلاعیه تأکید می‌کند: رژیم آخوندی با شلاق، شکنجه و اعدام می‌خواهد قدرت‌نمایی کند تا مردم را به سکوت وادارد. وظیفه انسانی و شرف ملی ماست که دست در دست هم داده این جنایتکاران را به دست خودمان به زباله‌دان تاریخ بریزیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e75442f3-7a4c-4728-9500-fcdabcff694b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات