728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله وزیر سابق احمدی‌نژاد به آخوند روحانی: حرف‌های زیبا و وعده‌های توخالی

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
سید محمد حسینی، وزیر به‌اصطلاح فرهنگ دولت پاسدار احمدی‌نژاد ضمن حمله به دولت آخوند حسن روحانی گفت: «عملکرد ضعیف دولت در ۳ سال گذشته مشخص کرد که دولت به حرف‌های زیبا و وعده‌های توخالی بسنده کرده و نتوانسته مشکلات اقتصادی را برطرف کند».

وی ادامه داد: «در این دولت نه‌تنها فرصت جدید ایجاد نشده بلکه فرصت‌های قبل نیز از دست رفته است» این کارگزار رژیم ضمن حمله به آخوند روحانی در خصوص کنار زدن عناصر باند خامنه‌ای گفت: «به‌رغم توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که نیروهای ولایی و متدین مورد حمایت قرار بگیرند, گاهی این نیروها مورد کم‌مهری قرار می‌گیرند»

وزیر دولت احمدی‌نژاد ضمن برملا کردن نارضایتی خامنه‌ای از برگزاری نمایشگاه کتاب توسط دولت روحانی گفت: «مقام معظم رهبری در طول 3سال اخیر 2سال از آن را در نمایشگاه کتاب حاضر نشدند... شاید این رمز و رازی از عدم خرسندی مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب باشد در حالی که در دولت گذشته مقام معظم رهبری همه‌ساله در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شدند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b1d5adf-22c6-4cda-9108-91489c36c875"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات