728 x 90

تشدید سرکوب ,

دستگیری و شلاق زدن ۳۵ جوان در قزوین کمتر از ۲۴ساعت

-

شلاق زدن جوانان - آرشیو
شلاق زدن جوانان - آرشیو
به گزارش خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر، دادستان دژخیم قزوین اعلام کرد که: «بیش از ۳۰ دختر و پسر که بدون داشتن هیچ‌گونه رابطه‌یی به بهانه شرکت در جشن فارغ‌التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند».
این آخوند جنایتکار ادامه داد: «به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف قزوین بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، تمامی شرکت کنندگان در پارتی مذکور، جلب شدند».

اجرای حکم شلاق کمتر از 24ساعت
آخوند انارکی اعلام کرد: «به‌دنبال ارسال پرونده متهمان به دادگاه، با تشکیل جلسه فوق‌العاده هر یک از متهمین به ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند که حکم صادره در همان روز درباره آنها اجرا شد. اجرای حکم شلاق نامبردگان توسط پلیس امنیت اخلاقی به اجرا درآمدَ».

این آخوند دژخیم ضمن خط‌ و نشان‌کشی برای جوانان، بر سرکوب روزافزون آنان تأکید کرد. طبعاً ترس و وحشت روزافزون رژیم از نارضایتی عمومی به‌ویژه در جوانان موجب هر چه گسترده کردن اعمال سرکوبگرانه است. ترفندی که دیر یا زود بساط آن توسط جوانان آزاده جمع خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cb756f0-f2d9-425a-9b08-91929282fc5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات