728 x 90

اخبار يمن,

درگیریهای ارتش ملی یمن علیه شبه‌نظامیان حوثی در صنعا و شبوه

-

ارتش ملی یمن
ارتش ملی یمن
با وجود آتش‌بس در یمن، حوثیها مستمراً آن را نقض می‌کنند و رزمندگان مقاومت مردمی نیز با آتش خود به تجاوزات شبه‌نظامیان حوثی پاسخ می‌دهند.

درگیریها در مناطق مختلف میان شبه‌نظامیان حوثی که به‌طور مستمر آتش‌بس را نقض می‌کنند و رزمندگان مقاومت مردمی ادامه دارد. در شرق صنعاء و در جبهه نهم میان نیروهای ارتش ملی و شبه‌نظامیان حوثی درگیری روی داد. در جریان این درگیری 8تن از شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح کشته شدند.

ارتش ملی نیز بر روستای آل عامر در شرق صنعاء مسلط شده و پیشروی خود را به سمت شهرهای حرامل و ضبیعه ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر، استان شبوه نیز شاهد درگیریها با شبه‌نظامیان حوثی بود. در جریان این درگیریها، ارتش ملی موفق شد پادگان نظامی الساق میان شهرهای حریب و بیحان را به کنترل خود درآورد. همچنین در این نبردها 10تن از شبه‌نظامیان حوثی کشته شدند.

رزمندگان مقاومت مردمی در این نبردها از تانک و زرهی استفاده می‌کند و قاطعانه به تجاوزات شبه‌نظامیان حوثی پاسخ می‌دهند.

رزمندگان مقاومت مردمی در استان جوف، حملات حوثیها را متوقف کرده و 10تن از آنان را به قتل رساندند. استان جوفیکی از جبهه‌های درگیری است که با وجود آتش‌بس اعلام شده، اما حوثیها به تجاوزات خود برای تسلط بر این استان ادامه می‌دهند. مرکز استان و مناطق گسترده‌یی از آن توسط نیروهای ارتش ملی و رزمندگان مقاومت مردمی پیشتر آزاد شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73a313da-3920-4462-806d-44d084c78c31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات