728 x 90

اعدام در ملأ عام,اعدام دسته جمعي,تشدید سرکوب ,

۲۳ اعدام در ۲روز

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
مقاومت ایران به نجات جان ۱۰ زندانی جوان در معرض اعدام فرا می‌خواند

در حالی که طی روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۲۳ زندانی در ارومیه، تبریز، یزد، یاسوج، ساری و مشهد بدار آویخته شدند، 10 زندانی جوان ۲۱تا ۲۵ساله در آستانه اعدام قرار گرفته‌اند. آنها صبح روز شنبه اول خرداد (۲۱مه) از بندهای مختلف از جمله بند جوانان زندان گوهردشت به سلولهای انفرادی بند قرنطینه این زندان که مخصوص نفرات اعدامی است، منتقل شدند. مقاومت ایران جامعه بین‌المللی و به‌ویژه مراجع مدافع حقوق‌بشر را به اقدام فوری برای ممانعت از این اعدامهای وحشیانه فرا می‌خواند.
هدف نظام غرقه در بحران ولایت فقیه از افزایش مجازات وحشیانه اعدام تشدید فضای ارعاب در جامعه به‌منظور مهار اعتراضات فزاینده اجتماعی است. مهرداد کرمی، دادستان یاسوج در این باره گفت: این اعدامها «درس عبرتی برای سایر افراد جامعه [است] و دستگاه قضایی با شدت، حدت و اقتدار کامل... برخورد خواهد کرد» .
عبدالرضا آقا خانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز ضمن اعلام آغاز اجرای طرح سرکوبگرانه موسوم به «امنیت اجتماعی» از اول خرداد ماه از دستگیری هفت تن زیر عنوان اراذل و اوباش خبر داد. وی تهدید کرد: «فرصت هر گونه نصیحت دیگر تمام شده و خرداد ماه سیاه اراذل فرا رسیده است، حرکت جدیدی در سیستم قضایی آغاز شده و... در چند روز آینده نیز چندین نفر از اراذل اعدام می‌شوند» . به گفته وی «در اجرای طرح ارتقای امنیت، مبارزه با اراذل اولویت نخست است و با پخش‌کننده‌های مواد مخدر، مزاحمان نوامیس، ناهنجاریهای مربوط به عفاف و حجاب، باغ تالارها و واحدهای صنفی متخلف، سگ گردانها و خودروهای شیشه دودی با بیش از 20 درصد شفافیت برخورد می‌شود» (خبرگزاری حکومتی تسنیم- اول خرداد).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲مه ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcd6d7b0-7c0a-4496-8037-7fdc80739824"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات