728 x 90

اخبار سوريه,

ژنرال اسعد الزعبی: رزمندگان سوریه عهد کردند پاسداران را با تابوت به ایران برگردانند

-

ژنرال اسعد الزعبی
ژنرال اسعد الزعبی
ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت عالی گفتگو کننده اپوزیسیون سوریه در مورد حضور پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران که مردم سوریه را کشتار می‌کنند می‌گوید رزمندگان عهد بسته‌اند آنها را با تابوت به ایران برگردانند.

ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت عالی گفتگو کننده اپوزیسیون سوریه:
ابتدا دو نکته بدیهی وجود دارد یکی جلسه لاوروف و کری یعنی قتل و کشتار و ویرانی بیشتر برای مردم سوریه و دوم حضور کری در کنفرانس پاریس از ابتدا قرار نبود باشد و او دعوت نشده بود. من معتقدم که او برای بلوکه کردن هر گونه تصمیمی که به نفع مردم سوریه باشد آمده بود. این واقعیتها برای مردم سوریه به‌طور کامل، روشن شده است.

باوجود این‌که ما خیلی به کنفرانس پاریس تکیه نداریم اما امیدواریم که خیری از آن حاصل شود. قطعاً رهبری جهان که در دست روسیه و آمریکاست، امروز به کشتار مردم سوریه نگاه می‌کنند و آنها طبعاً در قتل مردم سوریه شریک هستند، لذا من هیچ‌گونه تونلی یا امیدی در هیچ گفتگویی نمی‌بینم.

آنها از آتش‌بس صحبت می‌کنند، اما روسیه خودش آن را نقض می‌کند و مردم سوریه را بمباران می‌کند. آقای کری همه را در شورای امنیت جمع کرده و از حفاظت مراکز پزشکی صحبت می‌کند در حالی‌که می‌داند به‌طور قطع و یقین که رژیم اسد بیمارستانها را ویران می‌کند و تروریسم روسیه بیمارستانها را نابود می‌کند. او همچنین می‌داند که تروریسم روسیه و اسد، مردم سوریه را در کمپها قتل‌عام می‌کنند اما آقای کری از ضرورت آتش‌بس حرف می‌زند!

آتش‌بس مورد نظر کری و لاوروف، جلوگیری از سرنگونی اسد است و همچنین دادن فرصت به او برای انتشار و بازسازی نیروهایش است در مرحله اول آتش‌بس همین‌طور بود الآن هم دومین بار است تکرار می‌شود.

رژیم ایران که رزمندگان اپوزیسیون را تهدید به انتقام‌گیری می‌کند، کاملاً به‌لحاظ نظامی توخالی است. رژیم ایران ضعیف است و وضعیت نزاری دارد. این رژیم مانند یک خانه عنکبوتی است. آنچه که رژیم ایران به آن تکیه می‌کند، نیروی تروریست در منطقه است که میان مناطق لبنان و سوریه و عراق و بحرین و یمن توزیع شده‌اند.

نظامیان روسیه و شبه‌نظامیان رژیم ایران و عراقیان مزدور وارد سوریه می‌شوند اما رزمندگان عهد کرده‌اند که آنها را به کشورهایشان با صندوقهای چوبی برگردانند. متأسفانه ما باکمبود تابوت و صندوق چوبی مواجه هستیم و امیدواریم که روسیه برایمان تابوت و صندوق چوبی بفرستد.

آنها از حمایت واشینگتن از اپوزیسیون سوریه صحبت می‌کنند. بله حمایت واشینگتن از اپوزیسون این بوده که مانع از به‌دست آوردن سلاحهای ضدهوایی توسط رزمندگان شده تا آنها با بشکه‌های انفجاری به قتل برسند. منع ورود هر گونه سلاح پیشرفته به رزمندگان تا با مواد شیمیایی اسد کشتار شوند. منع ایجاد مناطق امن تا ملاء اجتماعی اپوزیسیون سوریه در شمال و جنوب قتل‌عام شود و موانع دیگری که آمریکا در برابر اپوزیسیون سوریه ایجاد می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d4694d6-a95d-4490-9d5b-d358c8c4f4aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات