728 x 90

اخبار سوريه,

تظاهرات مردم حلب با شعار سرنگونی اسد

-

تظاهرات مردم  سوریه علیه اسد
تظاهرات مردم سوریه علیه اسد
اهالی مقاوم شهر حلب از هر فرصتی استفاده کرده و به خیابانها سرازیر می‌شوند تا شعارهای انقلابی را که 5سال پیش شروع کردند مجدداً به گوش جهان برسانند.

اهالی محله بستان القصر در شهر پایدار حلب با وجود بمبارانها و وضعیت خطرناک حلب که هر لحظه احتمال کشتار جمعی آنها می‌رود، به خیابانها ریخته و با شعارهای خود، انقلاب سوریه علیه استبداد اسد را ادامه دادند. آنها در شعارهای خود خواهان سرنگونی اسد شدند.

تظاهر کنندگان با به‌دست گرفتن پرچم بزرگ انقلاب سوریه، زنده بودن حلب آن هم بعد از دو هفته قتل و کشتار در این شهر را به نمایش گذاشتند. آنها در شعارهای خود از شهرهای مختلف سوریه که مورد تهاجم وحشیانه نظامیان اسد قرار دارند، حمایت کرده و شعار می‌دادند که تا پای جان با شما هستیم.

جوانان تظاهر کننده متحد و در صفوف به هم پیوسته در حالیکه شعارهای انقلاب سوریه را سر می‌دادند، اتحاد و همبستگی خود را به تصویر کشیدند.

تظاهر کنندگان همچنین در شعارهای خود با خدا عهد بستند که در مسیر انقلاب تا آزادی سوریه از استبداد اسد، پیش می‌روند و در این راه شهادت را برای خود انتخاب کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/350dedad-8360-4d97-8fc4-127ed0f7a256"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات