728 x 90

علی مطهری: بمب‌گذاری اسدالله اسدی در گردهمایی سازمان مجاهدین کار خودش بوده یا کار وزارت اطلاعات؟

محاکمه اسدالله اسدی
محاکمه اسدالله اسدی

علی مطهری در گفتگویی با سایت حکومتی خبر فوری روز ۵ اسفند۹۹ با اشاره به محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و حکم ۲۰سال زندان توسط دادگاه آنتورپ بلژیک گفت:
«فرض کنید داستان آقای اسدالله اسدی (دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، اتریش است. به اتهام دست داشتن در عملیات بمب‌گذاری علیه گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در پاریس بازداشت شد) که اخیراً پیش آمده است. بالاخره چنین چیزی نباید پیگیری شود؟ یعنی واقعاً چنین چیزی صحت داشته؟ آیا می‌خواسته بمب‌گذاری کند؟ این‌که کار شخص خودش بوده یا این‌که کار وزارت اطلاعات ما بوده است؟ اینها اصلاً با مردم حرف نمی‌زنند... این‌که بود یا نبود؟ آنها باید توضیح بدهند؛ اگر بوده اینها باید مجازات شوند، مگر روش ما این است؟ راه ما این نیست و اگر کسانی این کارها را کردند باید معرفی و مجازات شوند. اما می‌بینیم هیچ حرفی نمی‌زنند و می‌گویند دادگاه بلژیک ایشان را به ۲۰سال زندان محکوم کرد و بیخود هم اینکار را کرد، اصلاً برای مردم توضیح نمی‌دهند که قضیه چه بوده است یعنی آن دادگاه روی هوا محکوم می‌کنند؟ باید توضیح دهید و بگویید که چنین چیزی واقعاً نبوده است و اگر بوده که عاملان باید مجازات شوند. اینها با این کارها به چهره انقلاب خدشه وارد می‌کنند و جلوی این چیزها باید گرفته شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74bd7c35-1d97-47ed-bf6c-44cd137b0e1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات