728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

حمله چماقداران خامنه‌ای به آخوند روحانی: مردم با خون و گوشت خود، ناموفق بودن اقدامات اقتصادیتان را لمس می‌کنند

-

دانشجوی بسیجی
دانشجوی بسیجی
عناصر بسیجی خامنه‌ای در دانشگاه تربیت مدرس طی نامه آخوند حسن روحانی را زیر ضرب بردند.
عناصر بسیجی نوشتند: «از شما می‌خواهیم برخی اصول قانون اساسی را مرور کنید، سوگندی را که در آغاز ریاست‌جمهوری یاد کرده‌اید به یاد بیاورید. همان‌گونه که می‌بینید سوگند یاد کرده‌اید پاسدار مذهب رسمی کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی باشید».

در بخش دیگری از این نامه ذکر شده است: «مردم با خون و گوشت خود، ناموفق بودن اقدامات اقتصادیتان را لمس می‌کنند، برای لاپوشانی اقدامات ناموفق اقتصادی‌تان به مسائل حاشیه‌ای نپردازید، اگر هم هدف دیگری دارید بدانید تاریخ نظاره‌گر اقدامات شماست. به یاد بیاورید جمله‌ای که بیان کردید که ”فراموش نکنم آنچه بر پیشینیان رفته است“ ».

بسیجیان خامنه‌ای ضمن حمله به آخوند روحانی تأکید کردند: «به نظر می‌رسد مشاوران شما آن‌چنان شما را احاطه کرده‌اند که از دیدن حقایق عاجز مانده‌اید، واقعیتهای جامعه را آن‌گونه که هست ببینید، نه آن‌گونه که به شما نشان می‌دهند».

بیشتر بخوانید:
حمله باند خامنه‌ای به روحانی: آقایان! چه ترویجی است که در مقابل کلام رهبری انجام می‌دهید

دبیرکل جمعیت به‌اصطلاح فداییان اسلام ضمن حمله به آخوند حسن روحانی گفت: برخی اظهارنظرها مبنی بر این‌که عامل پیشرفت کشورهایی نظیر هند زبان انگلیسی بوده است را نادرست خواند و گفت: آقایان! این چه ترویجی است که در مقابل کلام مقام معظم رهبری انجام می‌دهید؟
عبدخدایی، مهره باند خامنه‌ای ادامه داد: «آقایان! این چه ترویجی است که در مقابل کلام مقام معظم رهبری انجام می‌دهید؟ مگر استعمار به کشورهایی نظیر پاکستان و سرزمینهای عربی حاکم نشد پس چرا آنها پیشرفت و ترقی نکردند».

شایان ذکر است که حملات باند خامنه‌ای علیه اظهارات آخوند روحانی طی روزهای اخیر تشدید شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c9cd14d-6f54-4fe5-9a7a-0faa4db8ab63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات