728 x 90

اخبار سوريه,

گزارش ویژه از حلب سوریه

-

 -
-
هم‌زمان با جنایات رژیم اسد و عوامل سپاه خامنه‌ای در سوریه، انقلابیون سوری در تمامی صحنه‌ها با تهیة عکس و فیلم به افشای واقعیت این جنایات می‌پردازند.

گزارش ویژه سیمای آزادی از حلب و مصاحبه با هادی عبدالله یکی از خبرنگاران شجاع در این شهر :
بمباران، کشتار و قتل‌عام در مناطق مختلف سوریه، 5سال است ادامه دارد؛ جنایت‌هایی که توسط رژیم اسد با پشتیبانی تمام‌عیار رژیم آخوندی صورت می‌گیرد.

حلب در چند هفته اخیر نقطهٴ تمرکز این جنایات بوده است؛ مناطق تحت کنترل اپوزیسیون نزدیک به دو هفته با بمبارانهای مستمر مواجه بودند. مستند کردن این جنایات و رساندن پیام مردم سوریه به سراسر جهان، یکی دیگر از وجوه انقلاب علیه دیکتاتوری است که 5سال است ادامه دارد.

انقلابیون سوری برای گزارش‌دادن از صحنه‌های جنایت و ثبت لحظات تاریخی نبرد خلقشان علیه رژیم اسد و رژیم آخوندی، با فداکاری و شجاعتی بی‌نظیر در تمامی این صحنه‌ها حضور می‌یابند؛ از آن فیلم و عکس تهیه می‌کنند و گزارش می‌دهند.

در حلب یکی از خبرنگاران انقلابی که بلافاصله خود را به هر صحنهٴ جنایت می‌رساند، هادی عبدالله است.
 

او تلاش می‌کند در همه‌جا و در هر صحنه‌‌یی، صدای یک خلق به‌پاخاسته و مظلوم باشد:
هادی عبدالله روز دوشنبه در یک گزارش ویژه برای سیمای آزادی، گفت:
13روز متوالی بمباران شهر حلب و مناطق حومه آن ادامه دارد و چشم‌انداز نزدیکی برای پایان آن وجود ندارد، بمبارانهایی که رژیم اسد و هم‌پیمانانش رژیم ایران و روسیه انجام می‌دهند، نسل‌کشی علیه شهروندانی است که در حلب هستند، حمله سیستماتیک برای انهدام خانه‌های مسکونی این‌جا، همهٴ اینها به‌دستور رژیم آخوندی در ایران صورت می‌گیرد. بمبارانها بی‌وقفه علیه شهر حلب و حومه آن با هواپیماهای جنگی و هیلکوپتر و بشکه‌های انفجاری ادامه دارد و علاوه بر آن آتشباری توپخانه و موشکهای زمین به زمین که بر خانه‌های مسکونی شهروندان غیرنظامی فرود می‌آیند؛ دهها و شاید صدها خانهٴ مسکونی منهدم شدند و به‌طور کامل تخریب شدند و نزدیک به 250 شهید که همگی غیرنظامی هستند؛ آنها ظرف این 13روز شهید شدند، به‌علاوه صدها مجروح که همگی از شهروندان غیرنظامی هستند، تمام اماکنی که هدف قرار گرفتند اهداف غیرنظامی هستند.

(رژیم) ایران تلاش می‌کند خانه‌های مسکونی مردم حلب را بر سرشان خراب کند و از طریق آلت‌دست خود در سوریه، رژیم اسد کودکان و سالمندان را می‌کشد. بیش از 300 حمله هوایی که توسط دفاع مدنی آمارگیری شد و بیش از 80 بشکهٴ انفجاری بر خانه‌های مسکونی فرود آمد و نزدیک به 25 موشک زمین به زمین طی 13روز به محله‌های حلب اصابت کرد. موج سیستماتیک انهدام و نابودی به تمام معنا که رژیم بشار اسد و هم‌پیمانش (رژیم) ایران در حلب انجام می‌دهند.
 

هادی عبدالله درباره انگیزه‌اش برای حضور در خطرناک‌ترین صحنه‌های بمباران و گزارش‌دادن درباره آنها، به سیمای آزادی، گفت:
چیزی که مرا وا می‌دارد گزارشاتی خطرناک در خطرناک‌ترین شهر جهان یعنی حلب تهیه کنم عهدی است که به آن متعهد شده‌ام تا جنایت رژیم آخوندهای (حاکم بر) ایران را افشا کنم که از طریق آلت‌دستهایش یعنی رژیم بشار اسد و حزب‌الله لبنان در حلب مرتکب می‌شوند.

افشای جنایتهای رژیم آخوندی در ایران را متوقف نخواهم کرد و پایان نمی‌دهم و ادامه خواهم داد برای افشای کشتارهای رژیم آخوندی (حاکم بر) ایران که در حق کودکان و زنان و مردم بیچارهٴ سوریه مرتکب می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48d03bbd-2528-49a0-ae55-63e6f4bfeb80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات