728 x 90

اخبار سوريه,

سمیر نشار عضو ائتلاف ملی سوریه: حلب گورستان شبه‌نظامیان رژیم ایران خواهد شد

-

سمیر نشار عضو ائتلاف ملی سوریه
سمیر نشار عضو ائتلاف ملی سوریه
سمیر نشار عضو ائتلاف ملی سوریه به تلویزیون العربیه گفت: بگذارید به همه توضیح بدهم که حلب شکست نخواهد خورد، حلب گورستان شبه‌نظامیان رژیم ایران خواهد شد. همه باید بدانند گروههای رزمنده در حلب تنها یک گزینه دارند یا پیروز خواهند شد و یا به‌شهادت خواهند رسید. روزهای آینده گواه این صحنه خواهد بود.

سمیر نشار افزود: شبه‌نظامیان رژیم ایران به سوی حلب روانه شده‌اند تا مناطق آزاد شده را تصرف کنند. بعد از بمبارانهای وحشیانه هیچ راهی برای آتش‌بس وجود ندارد چرا که طرحهایی توسط اسد و روسیه با مشارکت رژیم ایران و با سکوت و همکاری آمریکا وجود دارد. آنها برای تصرف شهر حلب تلاش می‌کنند.

وی گفت: جالب است در حالی که رژیم اسد و متحدانش آتش‌بس را نقض می‌کنند و مردم سوریه را کشتار می‌کنند استفان دمیستورا نماینده سازمان ملل‌متحد اپوزیسیون سوریه را سرزنش می‌کند.

او به تبلیغات مشمئزکننده رژیم اسد و حامیانش اشاره کرد و گفت: یک درمانگاه در شهر حلب هدف قرار می‌گیرد و می‌خواهند بگویند اپوزیسیون در پاسخ به بمباران بیمارستان قدس به این درمانگاه تهاجم کرده است. تمامی اطلاعات و فیلمهایی که در اختیار اپوزیسیون قرار دارد نشان می‌دهد که عناصر رژیم اسد که در شاخه امنیت نظامی در منطقه حلب جدید مستقر هستند این درمانگاه را هدف قرار دادند تا به جهان بگویند که اپوزیسیون هم به بیمارستانها تهاجم می‌کند. این برای وارونه جلوه داده واقعیت‌هاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a07aeddf-9336-4a8f-801b-efe8d56c3eea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات