728 x 90

اخبار اعتراضي,

حمایت کارگران و پرستاران از زندانیان سیاسی اسماعیل عبدی و جعفر عظیم زاده

-

زندانیان سیاسی جعفر عظیم زاده - اسماعیل عبدی
زندانیان سیاسی جعفر عظیم زاده - اسماعیل عبدی
جمعی از کارگران ساختمانی روز چهارشنبه 14اردیبهشت طی نامه‌یی از خواسته‌های، زندانیان سیاسی اسماعیل عبدی و جعفر عظیم‌زاده حمایت کرده و خواهان آزادی فوری آنها شدند.

در قسمتی از ا ین نامه آمده است: ”ما کارگران ساختمانی و از امضا کنندگان طومار اعتراضی 40هزارنفری، حمایت خود را از خواسته‌های بر حق و قانونی جعفر عظیم‌زاده (رئیس و هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران) و اسماعیل عبدی (رئیس کانون صنفی معلمان) که در زندان به‌سر می‌برند، اعلام می‌کنیم.
اعتراض به تنگناها و فشارهای معیشتی و دفاع از سطح زندگی حق طبیعی کارگران در همه جای جهان است و هر نوع اتهامات واهی از قبیل اقدام علیه امنیت ملی و پرونده سازیهای امنیتی را محکوم می‌کنیم.
ما ضمن نگرانی از ادامه اعتصاب‌غذای فعالان جنبش کارگری که اکنون صدای اعتراض کارگران و معلمان هستند، خواهان آزادی فوری همه زندانیانی هستیم که به‌خاطر همین پرونده سازیها در زندان به‌سر می‌برند.

جمعی از پرستاران تهران نیز روز چهارشنبه 14اردیبهشت95 طی نامه‌یی از خواسته‌های زندانیان سیاسی اسماعیل عبدی و جعفر عظیم زاده حمایت کردند.

در قسمتی از این نامه آمده است: ما پرستاران مثل همه کارگران و معلمان زیر خط فقر زندگی می‌کنیم. می‌دانیم که کسانی مثل اسماعیل عبدی و جعفر عظیم زاده از همه کارگران، معلمان، پرستاران و بیکاران دفاع کرده‌اند و حالا در زندان هستند. می‌دانیم تشکیل پرونده به اتهامات اقدام علیه امنیت و اخلال در نظم، به‌منظور ساکت کردن ماست که زندگی با فقر را قبول کنیم و چیزی نگوئیم. این دو فعال زندانی از روز دهم اردیبهشت در اعتراض به پرونده سازیهای امنیتی اعتصاب‌غذا کرده‌اند و سلامتی آنها در خطر است. ما خواهان برآورده کردن خواست جعفر عظیم زاده و اسماعیل عبدی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7576e40-4b45-4f34-847b-5a39e98b759f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات