728 x 90

سانسور در ایران,

ابراز نگرانی کارگزاران رژیم از وضعیت شبکه‌های اجتماعی

-

اینترنت
اینترنت
طی گفتگوی ویژه خبری در صدا و سیمای منحوس رژیم، دو کارشناس در خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به گفتگو پرداختند. در این گفتگو نکات مهمی مورد بحث قرار گرفت که قابل‌توجه است.

در ابتدای امر رضا تقی‌پور عضو شورای عالی فضای مجازی رژیم به حضور گسترده جوانان روی شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص تلگرام اذعان کرد و گفت: «در ارتباط با تلگرام که امروز بیشترین کاربر را دارد، آمارهای متفاوتی گفته می‌شود. آمار رسمی 25 میلیون کاربر است. شنیدم اخیراً یک مرجع غیررسمی آمار را بیش از 40 میلیون اعلام کرده. این شبکه در دنیا، تعداد 100 میلیون کاربر ندارد».

علی فلاح کارشناس رژیم ضمن ابراز نگرانی نسبت به این وضعیت گفت: «شب و روزهایی که در فضای مجازی می‌گذرد فاصله ما را از دنیا و حتی از مردم ما زیاد می‌کند. مردم راهها را باز می‌کنند و به هر سمتی خواستند می‌روند. غیرمنضبط بودن این فضا، نگران‌کننده برای مردم است. الآن وضعیت اخلاقی، هنجارها و حریم خصوصی بسیار بهم ریخته است».

عضو شورای عالی فضای مجازی رژیم ضمن اذعان به این‌که فیلترینگ رژیم به جایی نرسیده گفت: «شخصا بارها این توضیح را دادم که اگر راجع به فیلترینگ صحبت می‌کنیم حداکثر 5 درصد از راه‌حل است.».

این کارگزار رژیم با شیادی و برای لاپوشانی فیلترینگ سایتها مختلف گفت: «همه کشورها فیلترینگ هوشمند دارند. بیایند محتواهای نامناسب را حذف کنند. این فیلترینگ هوشمند است که همین هم نشده».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0459dcc-bbf5-4533-8f2b-5c8f26fc7ca9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات