728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,اختلافات سیاس

ورشکستگی و افلاس رژیم در جریان سفر روحانی به سمنان

-

 -
-
سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع روز سه‌شنبه 31فروردین به سمنان به نمایش افلاس و ورشکستگی رژیم و نفرت مردم از نظام آخوندی تبدیل شد. این سفر به‌رغم به برنامه ریزیهای قبلی و تلاش برای کشاندن جمعیت در مسیر استقبال و پای سخنرانی آخوند روحانی، از تعطیلی مدارس تا تهدید و تطمیع سایر اقشار، به یک نمایش شکست خورده تبدیل شد.

مهندسی مسیر روحانی در سمنان برای بزرگنمایی جمعیت استقبال کننده

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کارگزاران دولت در سفر روز سه‌شنبه حسن روحانی با "قطار" به سمنان سفر کرد. در سمنان باید از میدان راه‌آهن به سمت محل استادیوم می‌رفت.

از راه‌آهن سمنان تا استادیوم تختی کمتر از 2 کیلومتر فاصله است و همان‌طور که اعلام شده در مسیر جدید میدان موسوم به خمینی که مابین راه‌آهن و استادیوم و در فاصله یک کیلومتری استادیوم قرار دارد برای آغاز استقبال پیش‌بینی شده بود. این در حالی است که مسیر اولیه به مراتب طولانی‌تر بود و حدود هفت کیلومتر با استادیوم فاصله داشت یعنی نیاز بود حسن روحانی از مناطقی عبور کند که عملاً کسی برای استقبال حاضر نبود و شاید تصاویر دردسر سازی منتشر می‌شد. لذا تصمیم گرفتند برای این که آبروریزی نشود و عدم استقبال مردم در مسیر روحانی آنتنی نشود؛ از مسیر کوتاه‌تری تا استادیوم برود. برای پر کردن همین مسیر کوتاه نیز ایادی دولتی دست به تهدید دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان زدند:
 برخورد سرد سمنانی‌ها با حسن روحانی در مسیر ورزشگاه

علاوه بر دانش‌آموزان سمنانی، اولیا آنها نیز ملزم به حضور در مراسم استقبال از حسن روحانی شدند!

حضور و غیاب دانش‌آموزان و اولیائشان در محل استقبال از روحانی انجام می‌شد.
حضور اجباری دانش اموزان و معلمین در استادیوم سمنان
علاوه بر مدارس سمنان، تمامی دانشگاههای استان سمنان را نیز همزمان با ورود حسن روحانی تا ساعت 14روز سه‌شنبه تعطیل اعلام کردند.

 سردر دانشگاه سمنان
 
شرکت اجباری دانشجویان در استقبال از رئیس‌جمهور ارتجاع در سفر به سمنان

رژیم رسماً کلاسها را برای شرکت در این نمایش حکومتی تعطیل اعلام کرد:
 
به‌رغم بسیج نیرو از مدارس و دانشگاهها و حتی آوردن نیرو از شهرهای دیگر با اتوبوس ایادی دولتی نتوانستند در حد یک استودیوم ورزشی جمعیت بیاورند، عکس‌ هوایی نشان می‌دهد برای لاپوشانی کسادی نمایش استقبال از روحانی ورزشگاه سمنان را به سه بخش تقسیم کردند و تنها یک سوم ورزشگاه پر شده است.
 
 
 استادیوم و تعداد جمعیت را نشان می‌دهند
رژیم تلاش کرده بود که از شهرهای مختلف نیرو برای شرکت در این سخنرانی بسیج کند. شهر سمنان امروز مملو از اتوبوسهایی بود که برای آوردن نیرو از شهرهای مختلف آورده شده بود ولی غالباً اتوبوس‌ها خالی به سمنان آمدند.
 
 سمنان همزمان با ورود حسن روحانی به شهر اتوبوس‌ها تبدیل شد.

بخشی از همین نفرات معدود هم برای ابراز مخالفت و اعتراض به آخوند روحانی آمده بودند.

دانشجویان در صحنه در مسیر و در استادیوم پلاکارد هایی در اعتراض به وضعیت دانشجویان و هم‌چنین وضعیت اقتصادی حمل می‌کردند.

دلواپسان نیز با پلاکاردهای اعتراضی به استقبال وی آمده بودند، از جمله بر روی یک تراکت نوشته بودند: ما برجام را در ماشینهای وارداتی دیدیم!
                   ما برجام را در ماشینهای وارداتی دیدیم

درماندگی آخوندها برای پرکردن محل تردد روحانی در سمنان با عکس

ایادی مزدور رژیم در روستاها و شهرهای استان سمنان برای استقبال از روحانی که 31فروردین قرار است به سمنان برود دست به بسیج گسترده‌یی برای جمع کردن روستائیان زدند تا آنها را به‌عنوان اهالی شهر جا بزنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70317bd2-9752-479e-8ed8-533f6eaf7d90"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات