728 x 90

اخبار اعتراضي,

اسلام‌آباد، ایلام، پاوه، دزفول و مهران، اعتراض های مردمی به بی‌عملی ایادی حکومتی در جریان سیل

-

 -
-
به‌رغم قابل پیش‌بینی بودن ابعاد سیل در 14استان کشور دولت حسن روحانی نه تنها اقدامات پیشگیرانهٴ لازم را انجام نداد بلکه در جریان سیل و پس از آن هم از حداقل ضروری رسیدگی به شهرها و مناطق آسیب دیده سر باززده‌اند، و در جریان خبرهای رسانه‌یی رژیم تلاش برای کوچکنمایی ابعاد خسارتها و ضایعاتی که متوجه مردم در این سیل ویرانگر شده است دارند.
 


در دزفول سیل شهرک گامیش آباد را ویران کرد در دزفول؛ شهرک ها و روستاهای اطراف آن که در پایین دست سد دز قرار گرفتند برخی به کل ویران شدند، و زمینها و باغهای کشاورزی آسیبهای جدی دیدند. از جمله گامیش از توابع شهرستان دزفول که در کنار رودخانه دز قرار دارد؛ به‌طور کامل خسارت دیده و شدت خرابی در حدی بوده که 1000تن از مردم این شهرستان مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.
 
مردمی که بر اثر سیل بی‌خانمان شدند مجبور شدند شب را در مدارس بخوابند.
یکی از ساکنان گامیش آباد روز شنبه 28 فروردین گفت: سیل تمام سرمایه و دار و ندار ساکنان این شهرک را برده. و بسیاری بی‌خانمان شدیم. اما هیچ کمکی از سوی ارگانهای رژیم آخوندی به مردم این مناطق نرسیده است.

در پاوه تجمع اعتراضی گروهی از اهالی در اعتراض به گل آلود بودن آب آشامیدنی مقابل اداره بهداشت این شهر برگزار شد، این تجمع صبح روز یکشنبه 29 فروردین 95 برگزار شد، و مردم خواهان رفع این مشکل برای حفظ سلامت خانواده‌هایشان شدند. مردم می‌گفتند بعد از سیل این مشکل تشدید شده است.
 



در ایلام گروهی از کشاورزان در مقابل اداره موسوم به جهاد کشاورزی دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع صبح روز یکشنبه 29 فروردین 95 در پی بارش شدید سیل و تگرگ و آسیب دیدگی مزارع و باغها و در اعتراض به بی‌عملی اداره موسوم به جهاد کشاورزی برگزار شد.
ایادی رژیم در جهاد کشاورزی ایلام به کشاورزان خسارت دیده که خواهان دریافت حق بیمه بودند، گفته‌اند که این موضوع ربطی به ما ندارد و مستقل باید به اداره بیمه مراجعه بکنید.
 

اسلام‌آباد - تجمع اعتراضی گروهی از اهالی شهرستان اسلام‌آباد غرب
صبح روز شنبه 28 فروردین 95 جمعی از اهالی شهرستان اسلام‌آباد غرب در کرمانشاه در اعتراض به وضعیت نامناسب آب آشامیدنی ناشی از سیلاب اخیر در محل اداره آب این شهرستان در خیابان موسوم به امام تجمع کردند.
 

تجمع اعتراضی گروهی از خانواده‌های سیل زده مهران در ایلام؛ صبح روز شنبه 28 فروردین 95 برگزار شد. گروهی از سیل زدگان شهرستان مهران در اعتراض به بی‌عملی ایادی دولتی به امورات معیشتی خانواده‌های سیل زده، در میدان موسوم به رجایی ایلام تجمع اعتراضی کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات خانواده‌های سیل زده شدند. به گفته معترضان 3 شبانه روز هست که بعد از سیل اخیر بدون هیچگونه امکانات و سرپناهی در آوارگی به‌سر می‌برند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ae7984b-d765-4b5d-917e-2c48499c7cbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات