728 x 90

اخبار سوريه,دخالتهای ایران,سپاه پاسداران,

کشته شدن سرگرد سپاه در سوریه

-

--
--
به گزارش رسانه‌های حکومتی 26فروردین 95 یکی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌نام ابراهیم عشریه از اهالی شهر نکا در استان مازندران در سوریه کشته شد.
پاسدار بهلاکت رسیده با درجه سرگردی از مربیان مرکز آموزشی موسوم به علویان در قم بود که در حلب سوریه کشته شد و جسدش در صحنه مانده است.

24 کشته ظرف دو هفته

یکی دیگر از مزدوران افغانی از لشکر موسوم به فاطمیون به‌نام عبدالخالق حسن‌زاده در سوریه کشته شده است. قرار است جسد این مزدور افغانی در سیرجان دفن شود.

به این ترتیب و بر اساس آنچه رسانه‌های حکومتی اعلام کردند در کمتر از دو هفته آمار کشته‌های سپاه پاسداران و ارتش تحت‌امر آخوندها در سوریه به 24تن رسیده است که شماری از آنها از سرکردگان نظامی بودند.

بیشتر بخوانید:
25فروردین 95- پنجمین تکاور ارتش تحت‌امر آخوندها در درگیریهای سوریه کشته شد. خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس25فروردین95 نام این تکاور را حمدالله بخشنده اعلام کرده است.
25فروردین 95- پاسداری به نام عمار بهمنی و مجتبی‌حسینی از افغانهای تحت‌امر نیروی قدس که ساکن مشهد بود کشته شدند.

23فروردین 95 - 4تن از نیروهای تیپ تکاور ارتش تحت‌امر رژیم در سوریه کشته شدند، اسامی این 4تن عبارتند از: سرهنگ ذوالفقارنسب رئیس رکن دوم تیپ ۴۵ تکاور تحت‌امر ارتش آخوندها، سرگرد مرتضی زرهرن از نیروهای تیپ 258 شاهرود، جمعی ارتش تحت‌امر، ستوان دوم ’مجتبی یداللهی’ جمعی تیپ 388 ایرانشهر، یکی از تکاوران تیپ 65 نوهد به‌نام ستوان دوم محسن قطاسلو که به‌تازگی به سوریه اعزام شده بود طی درگیریهایی در سوریه کشته شده‌اند.

23فروردین 95 - سه پاسدار در درگیریهای سوریه کشته شده‌اند. حسین بوّاس’ 33ساله اهل شهرستان چالوس، سجاد خلیلی’ 23ساله اهل شهرستان بهشهر و ’محمد تقی سالخورده’ 29ساله اهل شهرستان نکا در جریان درگیریهایی در حومه جنوبی استان حلب کشته شدند.

19فروردین 95 - 5تن دیگر از فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران در سوریه کشته شدند. اسامی کشته شدگان به‌صورت زیر اعلام شد:
محمدرضا جبلی اهل شهر تهران، ابوالفضل راه چمنی اهل شهرستان پاکدشت در استان تهران، حمید قاسم‌پور از شهرستان آباده، محسن الهی از شهرستان استهبان و ابوذر غواصی از شهرستان فسا.

پاسدار کشته شده محسن الهی دارای درجه سرتیپ دومی در سپاه پاسداران بوده و سابقه ۲۰ سال فعالیت در سپاه را داشته است.

سه‌شنبه 17فروردین95 - جسد یکی از سرکردگان سپاه به‌نام سرهنگ پاسدار علی طاهری سرتشنیزی، اهل روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری از سوریه به شهر کرد منتقل شد.

همچنین سه‌شنبه 17فروردین رسانه‌های حکومتی از مرگ دست‌کم شش عضو دیگر سپاه پاسداران در درگیریهای سوریه و دفن هفت پاکستانی و افغانی تحت‌امر نیروی تروریستی قدس خبر داده بودند.

17فروردین 95 - تلویزیون الجزیره به‌نقل از رسانه‌های حکومت آخوندی از کشته شدن 3پاسدار دیگر در سوریه خبر داد.
به گفته این منبع این پاسداران احسان میر سیاری، اصغر فلاح پیشه و حمید قاسم پور نام داشتند. این پاسداران در نزدیک شهر حلب کشته شدند.

15فروردین 95 - به اعتراف خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در روز یکشنبه 15فروردین95 یکی دیگر از پاسداران اعزامی به سوریه به نام مصطفی تاش موسی کشته شد. وی از اعضای سپاه پاسداران رامسر بود.
تلویزیون الجزیره نیز 15فرودین 95 از کشته شدن دو تن دیگر از پاسداران به نامهای جمال رضی و سعید مسافر خبر داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f2d1dc9-8c1e-45fa-a678-736fc07efe68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات