728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

اعتراف پاسدار جزایری به حضور تکاوران تیپ ۶۵ نوهد در سوریه

-

پاسدار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم
پاسدار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم
پاسدار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، روز شنبه 21فروردین 95 به اعزام تکاوران تیپ 65 نوهد در دفاع از دیکتاتور خونریز سوریه اعتراف کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم در این باره نوشت: ”مسعود جزایری در جمع خبرنگاران درباره حضور مستشاری تیپ 65 نوهد در سوریه، گفت:‌ بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به‌لحاظ مستشاری در منطقه حضور دارند و این موضوع مسأله جدیدی نیست“. .

خاطرنشان می‌شود کمیسیون امنیت و ضدترویسم شورای ملی مقاومت روز جمعه 20فروردین 95 طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد خامنه‌ای در یک اقدام بی‌سابقه پس از پایان جنگ ایران و عراق، ارتش تحت‌امر آخوندها را در ابعاد گسترده به خدمت صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در خارج از مرزهای ایران به‌کار گرفته است. امیر علی آراسته، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، در این باره اعلام کرد نیروهای تیپ تکاوری ۶۵ به سوریه فرستاده شده‌اند و علاوه بر آنها یگانهای دیگر ارتش رژیم نیز به سوریه اعزام می‌شوند (خبرگزاری تسنیم نیروی قدس ۱۶ فروردین ۱۳۹۵). تیپ ویژه تکاوری ۶۵ موسوم به نوهد به‌خاطر سرکوب مردم ایران در قیام ۱۳۵۷ و طی دوره حاکمیت آخوندی در میان مردم ایران به‌شدت منفور است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ceb29e80-09f4-4717-9c54-9b8ff0366487"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات