728 x 90

مایک لاولر: قانون SHIP - قدمی مهم در توقف حمایت از خریدهای غیرقانونی نفت ایران

مایک لاولر نماینده کنگره آمریکا
مایک لاولر نماینده کنگره آمریکا

مایک لاولر نماینده کنگره آمریکا روز ۱۳خرداد در توئیتی نوشت: "پروژه قانون H.R.۳۷۷۴، به نام قانون متوقف کردن حمایت از نفت ایران (SHIP)، که من آن را همراه با ماسکویتز در هفته جاری معرفی کردم، یک قدم مهم در جلوگیری از استفاده رژیم ایران از این همکاری، به‌ویژه در تجارت دریایی با چین، برای بهره‌برداری مالی خود است."

مایک لاولر افزود: «این قانون (SHIP) توسعه‌طلبیهای منطقه‌یی رژیم ایران را خنثی می‌کند. این لایحه باید به‌عنوان یک هشدار برای ایران و چین باشد و امیدوارکننده است که هر عضو کنگره از آن حمایت خواهد کرد».

 

نمایندگان لاولر و ماسکویتز قانونی دو‌گانه را برای تحمیل تحریم‌های اضافی بر روی ایران معرفی می‌کنند.

وبسایت مایک لاولر از نیویورک:

در این هفته، نمایندگان لاولر (نیویورک-۱۷) و ماسکویتز (فلوریدا-۲۳) قانون H.R.۳۷۷۴، قانون متوقف کردن حمایت از نفت ایران (SHIP) را معرفی کردند تا علیه خریدهای غیرقانونی نفت ایران و تحمیل مسئولیت به کسانی که ایران را یاری می‌دهند، اقدام کنند.

لاولر گفت: "ایران قسمتی از محور شرارت جدیدی است که در سراسر جهان وجود دارد و با همکاری روسیه، چین و کره شمالی به تحریم‌های بین‌المللی می‌پردازد و اقتصادهای یکدیگر را تقویت می‌کند. قانون SHIP یک قدم مهم در جلوگیری از استفاده ایران از این همکاری، به‌ویژه در تجارت دریایی با چین، برای بهره‌برداری مالی خود است. با توجه به این‌که ایران یکی از بزرگترین حامیان دولتی تروریسم است، حائز اهمیت است که ایالات متحده هر ابزاری را در جعبه ابزار تایتانیک خود استفاده کند تا ایران را مسئول تمامی اقداماتش قرار دهد."

لاولر خاتمه داد: "قانون SHIP به‌طور قاطع آرزوهای تسلط منطقه‌یی ایران را به زمین می‌نشاند و در روابط تجاری آنها تحولاتی ایجاد می‌کند"، به این نتیجه رسید لاولر."این قانون باید به‌عنوان یک شلیک اخطار جدی به سوی ایران و چین عمل کند و امیدوارم که تمامی اعضای کنگره از این تدبیر عقلانی حمایت کنند. "

ماسکویتز نیز اظهار داشت: "جمهوری اسلامی ترور و نفرت را از طریق صادرات بین‌المللی نفت خود تأمین مالی می‌کند. این قانون تحریم‌های اضافی را اعمال خواهد کرد و رژیم ایران را از توانایی تخریب فعالیت‌ها در منطقه، تأمین منابع مالی گروه‌های تروریستی، نقض حقوق‌بشر و ارتکاب سرکوبی‌ها محروم خواهد کرد. تمامی دشمنان خارجی باید دو بار فکر کنند که آیا می‌توانند ترور را مالی کرده و آن را تسهیل کنند و از آن جلوگیری کنند. "

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13b176ff-9994-4a96-b126-36d9f89444f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات