728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,

آخوند سعیدی در نمایش جمعهٴ قم: قراردادها هنوز روی کاغذ است اما بدعهدی را آغاز کردند

-

آخوند علی سعیدی
آخوند علی سعیدی
آخوند سعیدی در نمایش جمعه قم 20فروردین95  در وحشت از برقرار بودن تحریمهای قبلی و در راه بودن تحریمهای بعدی گفت: «در مسأله برجام می‌بینیم که قراردادها هنوز روی کاغذ هست، اما آمریکا و غربی‌ها در عمل بدعهدی را آغاز کردند».
وی تلویحا حسن روحانی را مسبب این وضعیت دانست و برای در بردن خامنه‌ای گفت: «مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال 92 در حرم مطهر رضوی قبل از روی کار آمدن دولت آقای روحانی فرمودند برخی به بنده می‌گویند اجازه مذاکراه با 1+5 را درباره مسائل هسته‌یی به ما بدهید، ایشان فرمودند بنده منعی نمی‌کنم اما بعید می‌دانم که این مذاکرات اثری داشته باشد».
وی سپس به دولت حسن روحانی نسبت به مذاکره و رابطه مخفیانه با آمریکا هشدار داد و گفت: «مسئولان توجه داشته باشند ذره‌یی اعتماد نابجا به بیگانگان آسیب رساندن به منافع ملت است... خداوند می‌فرماید چرا به‌صورت مخفیانه به آنها پیام می‌دهید که دوستشان دارید؛ خداوند می‌فرماید هرکس با دشمنان من دوستی کند، مسلماً از راه حق منحرف شده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef02ed49-86cb-404a-8b5f-b9b53932fa58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات