728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,

آخوند علم الهدی: تحریم‌ها شدیدتر، طرحهای ضدایرانی فراوان‌تر، چنگ و دندان بیشتر نشان دادند

-

نمایندگان آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در وین
نمایندگان آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در وین
آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان رضوی 20فروردین در نمایش جمعهٴ امروز مشهد با ابراز وحشت از شل نشدن طناب تحریمها گفت: «2سال نشستند، حرف زدند، به یک برجام رسیدند، امضا کردند، با کمال وقاحت و با کمال درندگی و حیوانیت، نه‌تنها برجام را متعهد نیست و خیانت به برجام می‌کند و تعهداتش را انجام نمی‌دهد، بلکه در کنار این قضیه، تحریم‌ها شدیدتر، طرحهای ضدایرانی فراوان‌تر، چنگ و دندان بیشتر نشان دادند».

وی ضمن حمله به هاشمی رفسنجانی افزود: «عده‌یی می‌گویند امروز عصر مذاکره است و عصر موشک نیست؛ اگر از روی علم بگوید خیانت کرده و اگر از روی جهل بگوید، یک جهل خطرناک است، مذاکره یعنی تسلیم، چون در مذاکره، آمریکا جز با تسلیم‌شدن به چیز دیگری رضایت نمی‌دهد. امروز سرنوشت آمریکا به اینجا منتهی شده است که آمریکا دوام خود را در نابودی جمهوری اسلامی ایران می‌بیند و جز به نابودی و براندازی دین ما رضایت نمی‌دهد».
نماینده خامنه‌ای در مشهد ضمن سوز و گداز از شکستهای طرحهای سانسور رژیم و انزوای رژیم در عرصه رسانه‌یی گفت: «در فضای مجازی امروز محاسبه کنید تنها یک نرم‌افزار پیام‌رسانی برحسب آنچه مدیرعامل این نرم‌افزار اعلام کرده است 22 میلیون ایرانی در این نرم‌افزار ثبت‌نام کرده‌اند و مدیریت و اجرای آن دست دشمن است». وی با وحشت به مقامات حکومتی هشدار داد: «نخستین نقطه‌یی که باید دریافته شود فضای مجازی است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63648b54-c5c2-4145-aa10-29ddf581ddd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات